koldal Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Selger min meget pene og godt påpasde 330d. Denne har blitt godt påpasset av både meg og tidligere eier. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19251801 Dette er Billlig men motar evnt bud antydninger her på forum. Vet du om eller skal ha 330d bør du komme og ta en titt på denne. NY pris på bilen står nederst på denne side. (finn pris 215 000) Forum tilbud 199 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Dette er mtech sier du? Hva har skjedd med bakfangeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Dette er mtech sier du?Hva har skjedd med bakfangeren da? sikkert ikke orginal Mtech da vetdu Er vel ikke orginalt med MtechII på prefacelift?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Joda, man fikk M-tech II før facelift, men ettersom denne kombinasjonen var i en ganske kort periode er det ikke så mange av de. Ratt er heller ikke M-tech på denne, samt at den "flippen" på bakluken mangler. Og til trådstarter: Pen bil, men prøv og ta noen bilder i dagslys eller en opplyst garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Sammentreffet her er at jeg er på jakt etter en 330d Synd den har gått så mye ... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Dette er ikke en org m-tech. Jeg har byttet frontfangeren. Men bilen har sportseter, sportsunderstell, sort taktrekk o.s.v Kilometerstanden bærer IKKE bilen preg av i det hele. meget pen både utvendig og innvendig og tigth og fin. Den eieren som har hatt den i tyskland har pendlet på motorveien litt med denne bilen med har fuldt servicehefte og fremstår i meget bra stand. Kan slippe prisen ned mer om du er inntresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Send meg om om hva du er åpen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Da har jeg sendt deg et GODT tilbud på PM, dette vett jeg er MEGET bra pris på denne bil:D Nå har du sjangsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rådyre Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 foreligger det noe bud på bilen? virket meget interesang denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Synd den har gått så mye ... :/ Blir vel et snitt på ca 20000km pr år, ikke noe unormalt det. Pen E46 med mye riktig utstyr Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Synd den har gått så mye ... :/ Blir vel et snitt på ca 20000km pr år, ikke noe unormalt det. Pen E46 med mye riktig utstyr Lykke til med salget! Har ikke sagt noe på det jeg da smart1.. Har kjørt underkanta 40k på et år jeg.. Men selve ståa på km tellern er jo ikke tiltrekkende lavt, men eier har jo tatt godt vare på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Legger ut et forum tilbud. Bilen går for 199 900 om noen er inntresert. Må bare bli kvitt bilen nå, (husbygging) Absolutt vært og ta en titt på. Ta kontakt Ruben 41256022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 du er ikke intr i en 99 mod e46 320 disel da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Helst ikke bytte men du kan jo sende meg et forslag på PM om hva mellomlegg vi snakker om. Det er inntreserte på bilen, som nå er i kontakt med banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 fin bil! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg