Gå til innhold

Hvilken er DIN drømmebil?

Glennski
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Techart Porsche 911 Turbo Coupé eller RUF RT12, porscher!

Evt en litt mer familie vennelig X6M eller nye 5 serie GT helst med 4,4l "M TwinPower Turbo"

Sikle sikle sikle:

rdzqp8mk8lca8mef258m.jpg

jeg håper dette er en spøk? , aldri sett styggere BMW før, med hånd på hjertet! Unnskyld, men må bare le! :lol: Heldigvis henter du deg inn igjen med at du liker porsche, det treker smaken din betraktelig opp.

Men seriøst folkens, hvor er dere født hen? når e63 og liknende fæle såpestykker betraktes som din DRØMMEBIL?! Sånn seriøst.. Jeg nekter å ta det seriøst, det er umulig å mene det.

Ja, ikke sant. Er jo faenmeg helt tåpelig å ha andre meninger enn deg :P

Det er lov å ha egne meninger, og noe av det nye fra BMW er hva jeg vil kalle mindre pent, men hva som er pent og ikke er en smakssak, og ikke noe du, jeg eller noen andre sitter med fasiten på ;)

Forresten så liker jeg E63... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche 911 GT2 :)

Holder en feit knapp på den jeg også! Det har vært- og er fortsatt drømmebilen tror jeg, selv om det finnes utrolig mye fint og heftig der ute ;)

Jeg satt på med denne i sommer, og det la jo ingen særlig demper på lysten til å eie en Porsche av den friske sorten i løpet av livet :roll:

FMPS8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine drømme biler:

Nissan skyline R34

Nissan GTR 09

Mitsubishi Evo 10

Mustang 09

BMW E30 coupe non-M (ja jeg liker non-M bedre utseendmessig)

corvette zr1

og jeg kommer aldri til å eie noen av disse :/ blir bare deppa nå. om jeg kunne velge 1 av disse, så måtte det ha vært - gtr09 eller zr1 eller - nei greier ikke å velge.

Hehe, grei samling.. men litt for slapt om man skal ta biler som er uten med tanke på kostnader osv..

lista mi kommer på side 4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor man skal starte jeg. Får sette opp noen uten at det er rangert i rekkefølge:

- Porsche 911 GT3 RS

- Lamborghini Diablo, Countach, LP 670-4 SuperVeloce, Gallardo

- Ferrari FFX, Ferrari F1, Ferrari F40, F50, 355, F430 Scuderia og Enzo.

- Aston Martin Vanquish og DB9

- McLaren F1

- Pagani Zonda F Roadster

- Nissan Skyline R34 GT-R og nye GT-R 09

- M3 CSL E46

- Audi RS5

- Audi R8

- Honda NSX Type R

- Koenigsegg CCX

- Dodge Viper GTR

- Mosler MT900 GTR XX

- Saleen S7

- BMW M6

- BMW M5 E60

- BMW M3 E92

Av det jeg kommer på nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmebil varierer litt med dagsformen, men Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail", Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 og BMW E9 3.0 CSi står alltid høyt i kurs. Av nyere biler kan jeg godt tenke meg en Porsche 911 Carrera S (997) eller en BMW Z4 3.0 (E85).

Jeg må nesten legge til at jeg godt kunne tenke meg denne Puma´en også. En kul sak når man bare skal en hurtig tur inn til sentrum... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...