Glennski Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Som topic. Hvilken bil ville du hatt om du sto fritt til å velge mellom alle verdens biler? Selv hadde jeg ikke sagt nei til en M6 Da helst E63 som jeg syns har et mye finere design enn E24'n Legg gjerne ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hadde aldri blitt noe ny bil i hvertfall, det er bare noe skrot med for mye elektronikk og ræva kvalitet som ser helt for jævli ut, spesielt nye bmw'r er skremmende stygge. HATER nye biler! Må vel bli en slik en: 242 16v turbo 900+hk/1105nm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 E61 530D med alt utstyr. Nokså beskjedent må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 E30 M3 sport evo Eller Bmw E39 M5 med ess kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 BMW E30 M3 Sport Evo med E60 M5 V10 motor, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ferrari F40 eller Porsche 911 GT2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ferrari F40 eller Porsche 911 GT2 Ikke BMW altså? Neida, er fine biler det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Flåklypa-bilen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 "Terracuda", bygd av Chip Foose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Techart Porsche 911 Turbo Coupé eller RUF RT12, porscher! Evt en litt mer familie vennelig X6M eller nye 5 serie GT helst med 4,4l "M TwinPower Turbo" Sikle sikle sikle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ferrari F40 eller Porsche 911 GT2 Ikke BMW altså? Neida, er fine biler det der gitt BMW har mye fint, men ikke noe jeg drømmer om Jeg har jo veldig lys på E60 M5 Og E46 M3 CSL, men med så mye penger så ville jeg nok kjøpt Porsche eller Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Techart Porsche 911 Turbo Coupé eller RUF RT12, porscher!Evt en litt mer familie vennelig X6M eller nye 5 serie GT helst med 4,4l "M TwinPower Turbo" Sikle sikle sikle: jeg håper dette er en spøk? , aldri sett styggere BMW før, med hånd på hjertet! Unnskyld, men må bare le! Heldigvis henter du deg inn igjen med at du liker porsche, det treker smaken din betraktelig opp. Men seriøst folkens, hvor er dere født hen? når e63 og liknende fæle såpestykker betraktes som din DRØMMEBIL?! Sånn seriøst.. Jeg nekter å ta det seriøst, det er umulig å mene det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ingen slår E31..... en bil fo evighet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Må nok si E60 M5. Går rundt å lurer på den mye fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 G power hurricane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå