Tonyr Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 dette er vel strengt tatt ulovligt... tror ikke noen her på forumet vil hjelpe deg med det. kan vær en av oss ender opp med en bil som er gått 100k mer enn speedometer sier feks. ingen situasjon man vil havne i.
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Dersom det er slik at kilometerstanden skal tilbakestilles er det vel ingen her som i det hele tatt gidder å hjelpe. Skal du derimot stille til riktig km. stand f-eks ved bytte av instrumentpanel er dette jobben for et BMW verksted..
Bmw_325i_ Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 fint du sier ifra så jeg veit hvem jeg IKKE skal kjøpe bil av
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Håhå Nå blir det action. Lite populært tema
316 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 fint du sier ifra så jeg veit hvem jeg IKKE skal kjøpe bil av Merk: Var jo ikke han da, men en kamerat av han.
sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 de kan ikke lese... sletter temaet før dt blir noe oppstyr hr..
3XXTouring Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 fint du sier ifra så jeg veit hvem jeg IKKE skal kjøpe bil av Merk: Var jo ikke han da, men en kamerat av han. Det er jo alltid en kompis da:P hehe!
SteffenM2 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Stian, hva er etternavnet ditt? Bare sånn at jeg absolutt veit hvilken bil jeg IKKE skal kjøpe når det kommer til den tid.. Send gjerne på PM
sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 min bil er såpas orginal att den ikke skal spoles, styles eller noe sånt! Min er orginal og skal fortsatt være det framover...
sandbuin Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 har aldri hørt om tilbakestillingsservicer... har du eget verksted for dette?? PS: ikke lurt skrive sånt på et slikt forum....
StianA Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 kan man ikke sjekke riktig km med diagonose da hvis ikke motor bytte er utført?? eller tar jeg feil nå? mener det også var noen som snakka om at hvis du holdt den knappen i speedometer huset ved oppstart ville man se riktig km.
Anbefalte innlegg