Gå til innhold

post bilder av din e46 her!


m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

joda, matt sort skal den bli, men den er jo sølv under. og sølv blir den igjen etterhver også, tenkte det var greit å poste dette bildet da :)

Du har da ikke tid til å sitte på nett du! Gå i garsjen og fortsett med bilen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en diskriminerende tråd mot touring

Det er en grunn til det! Vi vil ikke ha sånne som deg (med touringer) som kommer å forpester den pene bildetråden. Hehe.

Se hva trådstarter skriver:

Hei ! Vil, og ønsker at alle her inne med e46coupe/sedan kan poste bilder av bilen sin her.

Neida. Utrolig pen bil du har jon///M! Likte gråtonene i fargene, shadowline, felger, lister, rails, lakk etc. Passet bra sammen. Veldig smakfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en diskriminerende tråd mot touring

Det er en grunn til det! Vi vil ikke ha sånne som deg (med touringer) som kommer å forpester den pene bildetråden. Hehe.

Se hva trådstarter skriver:

Hei ! Vil, og ønsker at alle her inne med e46coupe/sedan kan poste bilder av bilen sin her.

Neida. Utrolig pen bil du har jon///M! Likte gråtonene i fargene, shadowline, felger, lister, rails, lakk etc. Passet bra sammen. Veldig smakfult.

Men om han hadde byttet ut speilene til M3 - speil.. wow for en forandring som fryder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en diskriminerende tråd mot touring

Det er en grunn til det! Vi vil ikke ha sånne som deg (med touringer) som kommer å forpester den pene bildetråden. Hehe.

Se hva trådstarter skriver:

Hei ! Vil, og ønsker at alle her inne med e46coupe/sedan kan poste bilder av bilen sin her.

Neida. Utrolig pen bil du har jon///M! Likte gråtonene i fargene, shadowline, felger, lister, rails, lakk etc. Passet bra sammen. Veldig smakfult.

Men om han hadde byttet ut speilene til M3 - speil.. wow for en forandring som fryder!

ot: m3 speil er på to do listen, men alle pengene går bort til oppussingen av den andre bilen..

on topic: mye pent og legge øynene på her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Sedan! :)

2bun1wnof31bpvg7d77i.jpg

n36xm6d5hpgvaf0b66zr.jpg

8rq2842ib64nttx3tlmh.jpg

i2z2c3s70osne9033faw.jpg

rnioejkscg0nzitfje9d.jpg

frmhc4ay8moesg6wio1u.jpg

m1fncbfk323qhm0619ju.jpg

Peneste Sedan jeg har sett!

Utrolig flott farge, bra detaljer - diskre men synlige.

Felgene passet også veldig godt, fronten og bakluka.. alt matcher - spesielt den fargen der... må si den fargen der eller Frode sin Stratusgrå må være på min topp på lik linje med estorillblå.. men der igjen er det for mange av dem!

Gratulerer med 1 stk flott E46 sedan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Sedan! :)

2bun1wnof31bpvg7d77i.jpg

n36xm6d5hpgvaf0b66zr.jpg

8rq2842ib64nttx3tlmh.jpg

i2z2c3s70osne9033faw.jpg

rnioejkscg0nzitfje9d.jpg

frmhc4ay8moesg6wio1u.jpg

m1fncbfk323qhm0619ju.jpg

Peneste Sedan jeg har sett!

Utrolig flott farge, bra detaljer - diskre men synlige.

Felgene passet også veldig godt, fronten og bakluka.. alt matcher - spesielt den fargen der... må si den fargen der eller Frode sin Stratusgrå må være på min topp på lik linje med estorillblå.. men der igjen er det for mange av dem!

Gratulerer med 1 stk flott E46 sedan! :D

Det skal litt til for at en sedan skal bli fin, men jeg er enig, fineste sedanen jeg har sett! Er ikke denne til salgs også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min coupe og dens utvikling..

nykjøpt

0704040006.JPG

nye felger

0705050005.JPG

lakkerte felger

IMG_2674.jpg

nåværende felger

IMG_4007.jpg

Må sei eg savner de lakkerte felgene, men litt innpress når eg ikkje ønskte å valse\brette inn skjermene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...