Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å tenker på å kjøpe meg mtec 2 kit fra ebay..prisen vil bli ca 12500kr inkl frakt og moms..

mulig å få dette billigere fra norge? når jeg ser på koed får man bare paneler og sidekjørt til den prisen. noen som har erfaring med hvordan disse ebay kittene passer ? har 86modell,men kittet selges til 1984-1987 pre-facelift.

Skrevet

delene er billige ja men frakta kom på 900dollar.. men fant en annen selger der frakta var 500dollar..så venter på svar på eksakt pris på frakt.

kittet inkluderer front,bakfanger,sidekjørt og dør paneler.så det tar en del plass.. en stk fanger er nok mye billigere i frakt

står at delene er laget i carbon men tipper det glassfiber..venter på svar på dette også-.

Skrevet

i carbon ja? er nok isåfall bare øverste lag i carbon og resten glassfiber. du kan jo titte på ebay.co.uk, der fikk jeg pris på to fangere til å sendes for £68.90

Skrevet

UK sier du,det forklarer den billige frakta.. kittet jeg så på kommer fra USA..

finner ingen komplette kit på UK ebay.

tviler på det er carbon når man ser på prisen..

ser ut til å være et salgstriks,da det står lenger ned på siden at det er fiberglass.

her er linkene til kittene og forskjellige selgere..

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E30- ... ccessories

her er link til et duraflex glassfiber kitt(aldri hørt om duraflex før,bare et salgstriks?)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ccessories

enda en

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1984-198 ... ccessories

Skrevet

ok, han jeg snakker med nå har fullt kitt i glassfiber, er hel støpte fangere men han har alle delene billig. han virker litt serriøst også, siden han har bilder av egne varer istedenfor "coverbilder" som mange andre bruker.

Skrevet

fikk mer eksakt pris på frakt nå..

med båt 400-550 dollar(6-8 uker)usikker på om det må hentes på en lokal havn

med fly 500-1000dollar (5-7 dager)billigst om det hentes på den lokale flyplassen.

så om jeg vil vente 8 uker blir prisen under ca8000kr inkl alt.synes dette var god pris jeg med tanke på komplett fra koed blir over det dobbelte.

Skrevet

Se denne videoen viss du lurer på hva Duraflex er. Ser ut til å tåle sykt mye

Spol fram til 1min viss du ikke gidder se alt..

Skrevet

Dere kan også høre med jetcarrier. de er sjukt billig på frakt og sånn.

Som oftest er frakt innen usa gratis så da får du tilsendt alt til en adresse du får fra jetcarrier også sender de til norge igjen.

Skrevet

Ikke når det gjelder store deler, sladjan..

Selv om det veier lite så tar det opp stor plass på flyet og du må derfor betale deretter. Viss jetcarrier skulle frakte en CSL bakluke til Norge måtte jeg betale 3915kr i frakt + de $150 for å få det sendt til JetCarrier..

Skrevet

En annen mulighet er å kjøpe en og en del originalt brukt fra ebay.de

Jeg fikk tilsendt originale sideskjørt med dørpaneler for ca 3000 inkludert frakt. Syns å huske at frakten utgjorde 500-600kr.

Skrevet

en mulighet det..men jeg har en 1986 modell så må isåfall tilpasses.er en hel del lettere å jobbe med glassfiber enn plast..tror jeg går for durflexkittet så får jeg håpe på det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...