Erebus Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18039239 minnet meg litt om E39 M5 setene egentlig? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18039239minnet meg litt om E39 M5 setene egentlig? noen som vet? Forsetene og baksetet ser ikke ut til å stemme overens med tanke på stripene i skinnet på sitteflaten foran kontra bak. Ser for meg ut som noen Audi forseter men jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Uansett var forsetene ganske stilige ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 mm fete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 For meg ser det ut som det er bytta til M5-stoler forann, og orginale skinnseter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 er hvertfal ikke audi seter. er jo like knapper som på mine seter. ser egentlig bare ut som sportsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ser ut som org bakseter med e39 m5 seter forran, er jo ikke utenkelig at eieren har byttet en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 er hvertfal ikke audi seter. er jo like knapper som på mine seter. ser egentlig bare ut som sportsetene. standard 7 serie sports-setene er to-delte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvor mener du de er 2 delte da? slik som komfort setene at man kan "bøye" seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 det er luksus seter bare etter hva jeg forsto når jeg brukte google. There are basically two types of seats offered in the US: 1. Luxury 2. Sports The luxury seats has vertical sawing and look more "mature" Those are sport seats-no upper back adjustment, but the thigh supports are there. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ser nu ut som noe gamle seter av noe slag..var iallefall ikke noe fine ..og hvis dere har sett audi sine S stoler kontra M5 stolene på E39 så skjønner dere at Audi ligger ikke alltid bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 dette ER e39 m5 seter og ingen ting annet. bak er det orginalt baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå