Gå til innhold

Skrytevideo: Meg mot en haug av M3'er. Flere filmer s2 og s6

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men tror du vil slite litt mot E92'n i høyere hastigheter :-) Men lite som slår ulv i fåreklær image'et *mimre på 320n sin*

Vet ikke om jeg hadde sliti mot E92 M3 i høye hastigheter. Jeg er av den oppfatning at jeg kunne ha kjørt fra den his annledningen byr seg. Både på bane og rett frem. (må passe meg for janteloven nå).

Men det får vi forhåpentligvis prøve til våren på Mboard stripa i sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du vil slite litt mot E92'n i høyere hastigheter :-) Men lite som slår ulv i fåreklær image'et *mimre på 320n sin*

Vet ikke om jeg hadde sliti mot E92 M3 i høye hastigheter. Jeg er av den oppfatning at jeg kunne ha kjørt fra den his annledningen byr seg. Både på bane og rett frem. (må passe meg for janteloven nå).

Men det får vi forhåpentligvis prøve til våren på Mboard stripa i sverige :)

Hehe, Ja tiden vil vise :) Men litt optimisme er værtfall ikke feil!

Lykke til når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk gi faen i å kommentere kjørestil da? Stikk heller å plag folk på Youtube, som faktisk ikke eier noen hemninger..

Er så mye "hvis, hvis hvis" tenkning. Ja- det ER faktisk farlig å kjøre bil! Og rett opp og ned fra 100-150 noen ganger på tørr asvalt er faktisk ikke så hårreisende som dere skal ha det til. Skulle faktisk ikke tro at dere er bilintressert, og langt i fra bimmerfans- hvor ofte kommer en i en slik situasjon hvor en kan teste sin egen bil- opp mot drømmebilene?

Det er faktisk på grunn av slike som dere, jeg kjører svin noen ganger,- kun for å provosere..Umodent? JA! Men slutt å gjør det å provosere så gøy da!

Er en egen kultur det der i Norge. Som mer eller mindre ikke eksisterer i andre deler av verden.. Så vet ikke jeg, om det er verden- eller dere som skiller dere ut? Og at små testing faktisk er ganske normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sitat fra bilforumet:

Starter med denne, hvor planen var og herpe skrensingen for bmw, pga det var slitsomt og se alle mustafa bilene burnet, Så det fikk jeg satt en stopper for her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...