CrZyWiz Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Idiot.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Men tror du vil slite litt mot E92'n i høyere hastigheter Men lite som slår ulv i fåreklær image'et *mimre på 320n sin* Vet ikke om jeg hadde sliti mot E92 M3 i høye hastigheter. Jeg er av den oppfatning at jeg kunne ha kjørt fra den his annledningen byr seg. Både på bane og rett frem. (må passe meg for janteloven nå). Men det får vi forhåpentligvis prøve til våren på Mboard stripa i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Men tror du vil slite litt mot E92'n i høyere hastigheter Men lite som slår ulv i fåreklær image'et *mimre på 320n sin* Vet ikke om jeg hadde sliti mot E92 M3 i høye hastigheter. Jeg er av den oppfatning at jeg kunne ha kjørt fra den his annledningen byr seg. Både på bane og rett frem. (må passe meg for janteloven nå). Men det får vi forhåpentligvis prøve til våren på Mboard stripa i sverige Hehe, Ja tiden vil vise Men litt optimisme er værtfall ikke feil! Lykke til når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Kan ikke folk gi faen i å kommentere kjørestil da? Stikk heller å plag folk på Youtube, som faktisk ikke eier noen hemninger.. Er så mye "hvis, hvis hvis" tenkning. Ja- det ER faktisk farlig å kjøre bil! Og rett opp og ned fra 100-150 noen ganger på tørr asvalt er faktisk ikke så hårreisende som dere skal ha det til. Skulle faktisk ikke tro at dere er bilintressert, og langt i fra bimmerfans- hvor ofte kommer en i en slik situasjon hvor en kan teste sin egen bil- opp mot drømmebilene? Det er faktisk på grunn av slike som dere, jeg kjører svin noen ganger,- kun for å provosere..Umodent? JA! Men slutt å gjør det å provosere så gøy da! Er en egen kultur det der i Norge. Som mer eller mindre ikke eksisterer i andre deler av verden.. Så vet ikke jeg, om det er verden- eller dere som skiller dere ut? Og at små testing faktisk er ganske normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hawkon88 hvis inlegget ditt var ett inlegg til CrZyWiz sin kommentar så tror jeg den var myntet på BMW-745iA. Ble litt forvirret selv nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det er faktisk på grunn av slike som dere, jeg kjører svin noen ganger,- kun for å provosere..Umodent? JA! Men slutt å gjør det å provosere så gøy da! Mon tro om det er samme grunn til at folk ligger i 70 i 80-sonene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 sykt mye røyk på den siste filmen! rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 TAKK Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg kommenterte på youtube jeg da Nik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hehe..gleder meg til å se denne til sommeren forhåpentligvis! Morsom film! Hjulspinn er alltid gøy, UANSETT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Tor Arne: Det var på ingerjærstrand. I oppegård kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Tor Arne: Det var på ingerjærstrand. I oppegård kommune. Åja, såpass. Det virket jo kjent. Får være med dit engang:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hmm.. Syns ikke det virka som motstanderne dine prøvde så fryktelig hardt men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Haha, sitat fra bilforumet: Starter med denne, hvor planen var og herpe skrensingen for bmw, pga det var slitsomt og se alle mustafa bilene burnet, Så det fikk jeg satt en stopper for her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hvor finner du tråden på bilforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå