PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Kom over disse da jeg lette etter vinterfelger.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19149662 Ser da meget rå ut! Fin pris også! løp og kjøp til di som trenger fete sommerfelger allerede (dekk er jo også som kjent billig på vinterstider).. bare ett tips
Deep Dish Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Du får legge dem til i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130881
Deep Dish Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Absolutt tøffe felger.! Bare synd at nå er det 6 mnd med vinterhjul...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 skal jo i den forbindelse sies at det er vel sjeldent det er så billig for felger som på nøyaktig denne tiden? folk/bedriftene vil jo kvitte seg med den slags da også di er av samme formening som deg I ett svakt øyeblikk vurderte jeg å selge CSL`ene til fordel for disse med 35 innpress <3
JonasD Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Hadde vel passa bilen din disse Penguin? Med gull pinstripe selvsagt!
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 jo, hadde man hatt råd hadde man hatt råd..
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Syns det er direkte stygt med den bulende formen på felgen.. Er litt i tvil på at det er carbon og ikke carbon-look på ytterringen også..
Tronstad Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 En kompis av meg har disse, og det er carbon look, IKKE ekte carbon, han har de på en seat leon. Ikke noe og hoppe i taket for om du spør meg, men smaken er som vi alle har hørt før delt i 2 !
Clerion Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Slike har forøverig også Sharif, bare uten pinstripen (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå