Pitstop Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Var avsted å handlet meg ny bil for 2mnd tid siden Bilen er en 2004 mod E46 320CD med en del utstyr S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S201A RAPE METHYL ESTER VERSION (RME) Rapsmethylester-förmåga (RME) S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S338A M SPORTS PACKAGE II M Sportpaket II S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll III S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S550A ON-BOARD COMPUTER Bordcomputer S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Batteri i bagageutrymme S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptivt kurvljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth S650A CD PLAYER CD Spelare S710A M LEATHER STEERING WHEEL M läderratt S716A M AERODYNAMICS PACKAGE II Aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S772A INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE Interiörlister Alu Black Cube S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Innertak antraciet antracit S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita S787A M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T. BMW LM Fälg M dubbeleker 135 L801A GERMANY VERSION LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S8SPA COP CONTROL Styrning CO2 Noen bilder av bilen når jeg hentet den Sånn ser bilen ut i dag Å sånn ser den nå ut med vinterhjul Beklager en smule dårlig bildekvalitet, men skal komme med skikkelige bilder etterhvert Det som er gjort med bilen etter innkjøp er M3 Carbonpanser Csl Carbon bagasjeromsluke Justerbart senkesett M-Speil Carbon leppe under M-tech front Carbon diffusor i bakfanger Ettermontert Xenon langlys Diode skiltlys Dioder i coupebelysning Sommerhjul EXE Pegasus Khan 8,5 x 20 med 225/30-20 Vinterhjul BBS LM Kopi 8,5 og 9 x 18 med 225/40-18 contiwikingcontact 5 Piggfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 er du sinnsyk mann? BBS LM på vinterføre er mentalt! Flott høyde, og karbon passet bra til fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 er du sinnsyk mann? BBS LM på vinterføre er mentalt! Flott høyde, og karbon passet bra til fargen! Rolig det er kopi felger Skal delvis lakkere panseret så ikke alt er carbon etterhvert, da dette allerede er gjort med bagasjeromsluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Utrolig rått bygg! Noen som har det skjønner jeg Blir vel noe spesiell lyd med dieselfirer og m3-eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Utrolig pen bil! Gratulerer. Blir nok enda finere når du er ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Takk takk Lurer på hvordan lyden blir med M3 eksosen ja, men satser på at det blir bra...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Dette blir rått. Velkommen i facelift-klubben Fin senk var det også. Blir enda bedre med sorte lykter og AE. Har gjort dette selv, samt å tona blinklysglassene. Her er en fin DIY ang det å bake lyktene. Men hvor har du kjøpt speilene dine? Er det autofold på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Dette blir rått. Velkommen i facelift-klubben Fin senk var det også. Blir enda bedre med sorte lykter og AE. Har gjort dette selv, samt å tona blinklysglassene. Her er en fin DIY ang det å bake lyktene. Men hvor har du kjøpt speilene dine? Er det autofold på de? Takk takk Har kikka en del på tråden om bilen din...utrolig pen bil Såg du gjorde det jeg har tenkt å gjøre med lyktene mine ja...ble utrolig bra Kjøpte speilene på GS Bildeler Det er desverre ikke autofold på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Okei.. Kan jeg spørre om det er GS du kjøpte vinterfelg/dekk, og hva du betalte? Det ble sykt rått. Syns mine M-felger er kjedelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Okei..Kan jeg spørre om det er GS du kjøpte vinterfelg/dekk, og hva du betalte? Det ble sykt rått. Syns mine M-felger er kjedelige..[/quote Kjøpte felger og dekk der ja......blei 15650 kr m/moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har du gjort noe med hjulbuene for å få det til passe med de 20 tommerne + senk ? Digga den senken du hadde. men usikker på om det kler min bil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Flott bil Velkommen i Facelift klubben ja Begynner å bli noen av oss nå Legg gjerne inn noen bilder av interiøret og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ble utrolig pent det der Sondre, grattis : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har du gjort noe med hjulbuene for å få det til passe med de 20 tommerne + senk ?Digga den senken du hadde. men usikker på om det kler min bil da.. Ikke gjort noe med hjulbuer nei, kun senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Flott bil Velkommen i Facelift klubben ja Begynner å bli noen av oss nå Legg gjerne inn noen bilder av interiøret og Takk Skal ordne noen skikkelige bilder fra både utvendig og innvendig om ikkje så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå