Gå til innhold

tur til ///MBOARD (mai 2010) *les 1.post*

jonr-
 Share

Avreise tidspunkt: hva er mest ønskelig?  

20 stemmer

1. 1. Avreise tidspunkt: hva er mest ønskelig?

• Fredag: Mellom 1100-1400
      17
    • Fredag: Mellom 1500-1800
      2
    • spiller ingen rolle da jeg møter opp uansett!
      2

Anbefalte innlegg

Da har du, Niklas, tatt jobben med å finne 4-5-6 fine "checkpoints" ?

Jeg syns det er greit med MINST 4 stopp på denne turen.

Noe av gleden er jo å kunne ta en kaffe og snakke litt sammen med de andre. Ikke bare kjøre i hver vår bil med 2 små stopp i 4-5 timer...

Jeg stemmer for 4 stopp :)

Ikke misforstå, jeg er også glad i stopp. Vi har jo også rimelig god tid hvis vi skal prøve å dra fra Oslo rundt kl.11-12 :) Det kunne bare høres ut som for meg at du ville komme frem så tidlig som mulig, da det var snakk om at noen trodde det kunne bli problemer å kjøre i følge hele veien..;)

Mads: Bakerst?? hah! Jeg skal faen skrive "pacecar" langs hele sida på bilen jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Noen som har noen dato planlagt enda eller? hadde hvert fint å vist hvilken helg evnt dette ble :)

Hei :)

Vi har ikke endelig fast dato enda. Vi holder igjen datoen enda en liten stund til.

Veldig surt å fastspikre en dato om det er pøs-regn hele den helga. Turen blir optimalt med sol og opphold.

I facebookgruppen er det nå lagt ut et par datoforslag. Disse vil ikke bli lagt ut i denne tråden.

Les første post: dato vil kun bli utgitt i facebookgruppen :)

Les også første post ang. påmelding..

http://www.facebook.com/#/group.php?gid=199141854743

Alle som skal være med må melde seg inn i denne gruppen.

Send meg bimmers-PM med ditt facebooknavn ved innmelding.

Send også pm til meg på bimmers for påmelding. Info om bil, etc.

Gi meg beskjed her på forumet, før/da du spør om å bli medlem av facebookgruppen.

Er vanskelig å holde gruppen fri for "ikke-påmeldte" om dere ikke sender meg pm først. Sjelden noen har navn på bimmers.no/facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

...... Hva er det som er så vanskelig med å bekrefte navn via PM på bimmers, før innmelding i facebookgruppen !?

(til tross for MANGFOLDIGE gjentakelser, så er det noen som tydeligvis ikke ønsker å følge dette ønsket om forsiktighet ) jeg er oppgitt..

Ja, det kan virke unødvendig strengt og ikke minst teit, men om jeg hadde hatet bil, som samtlige i vegvesenet gjør, så ville det vært årets fangst å få med seg avreisetidspunktet på denne turen!

Det er ingen grunn til å spre avreisetidspunkt til alleogenhver som ikke trenger å vite det.

Dette øker bare risikoen for å bli vinket inn til rullendelandeveismåling før turen i det hele tatt har begynt..

OG blir vi det, så skal ingen kunne skylde på at arrangørene var "løssluppne"..

Det er alltid noen som møter opp med sota vinduer, ulovlig senk og kanskje litt ulovlig trim, selv om dette i utgangspunktet er en "tuningfri" tur med originaleksos, luftfilter fra fabrikken og piknikk-kurv med hjemmebakte kanel-boller :)

Vi avslår alle forespørsler på facebook, uten at de har identifisert seg først.

Er det noen som kan fremheve poenget mitt på en annen måte? Føler virkelig ikke at jeg blir forstått..

.. Smilogvær glad. Jeg er ikke glad idag. var sur fra jeg sto opp og så det var tomt for egg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny info:

Vi trenger følgende opplysninger fra hver enkelt deltaker ifbm med kjøringen + opplegget rundt. (både fører og passasjer(er).

Alle påmeldte bes derfor om å sende mail til

mboardnorway2010@gmail.com

med følgende info:

bimmersNick:

fullt navn:

adresse:

tlf:

email:

bil + hk:

passasjer: fullt navn

adresse:

Dere (sjåførene) står da for kommunikasjonen videre til din medpassasjerer. De må også forhåndsbetale.

DET ER BINDENDE PÅMELDING F.O.M 22.03.2010. AVREISETIDSPUNKTET ER NÅ UTE PÅ FACEBOOKGRUPPEN.

De som ikke har betalt inn depositum innen 05.04.2010, får ikke vært med på kjøringen og opplegget rundt. Info rundt innbetaling sendes ut pr.mail.

(altså: bindende påmelding i god tid før avreise)

Det er nå blitt MAKSANTALL på 30biler. (men meld deg inn i kø, det er alltid noen som vil trekke seg)

23/30 biler p.t (16.02.2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. flinke begge to :)

Avreisetidspunktet er nå endelig fastsatt. (se gruppen).

De som ikke har meldt seg inn i facebook må sende mail.

Har laget en egen mail for bedre oversikt.

(se post "3 hakk" opp på denne siden)

MAIL MOTTATT: 5/23 biler.

Vi vil gjerne ha flere deltagere, så meld deg på :)

Selv om maxgrense er satt til ca 30biler, så er det alltids noen som må melde pass.

Jo flere, jo morsommere. Kanskje kommer vi i guiness rekordbok under: Norges -lengste- bmw-kolonne-over-5timers-kjøretur. ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...