Gå til innhold

tur til ///MBOARD (mai 2010) *les 1.post*

jonr-
 Share

Avreise tidspunkt: hva er mest ønskelig?  

20 stemmer

1. 1. Avreise tidspunkt: hva er mest ønskelig?

• Fredag: Mellom 1100-1400
      17
    • Fredag: Mellom 1500-1800
      2
    • spiller ingen rolle da jeg møter opp uansett!
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg er intressert, men er jo lenge til det dere.

So erkje sikkert det går, men er ihvertfall intressert. :)

det er mange flere som har meldt form for interesse, men de står ikke på lista enda :)

jeg skal allerede nå sette av alle helger i hele mai 2010 :P hehe.

dette kan jeg ikke gå glipp av! fikk ikke muligheten til mboard i 2009, så nå gjelder det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du være med å kjøre du også da Toreeeee? Så jeg ikke er den eneste med under 775,4 hester i følget...

Thehe.. Mulig, mulig. Får se ann litt :)

Hvis jeg fortsatt har bilen så kan det nok hende jeg kjører nedover selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :) Jeg er satans god på noter!

Ser liksom ikke helt poenget i å kjøre min motorsvake e30 nedover, selv om det selvfølgelig er gøy å kjøre i et såpass eksklusivt følge :)

DA har jeg noen jeg kan dele en halvliter med når vi stopepr på veien nedover da jo :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. veldig morsomt :D

men folkens!

KAN VI TA AVREISE FRA OSLO KL: 1200, 1300, 1400, 1500, 1600, 1700, Fredag xx.mai ?

til alle deltakere:

kopier ditt gunstigste ca klokkeslett.

jeg vet at jeg tar fri hele den dagen, men er det noen som på INGEN MÅTE vil få fri ?]

Ja støtter avreise mellom 12 og 14 er så mye mye artigere å kjøre i følge når det er lyst ute. Har også 4 timer kjøring til Oslo så det er greitt å komme fram før midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, finnes vel en parkeringsplass utenfor arragementet hvor jeg kan stå :)

Det går desverre ikke. Du slipper ikke innenfor porten hvis du ikke har over 285hk.

Alternativet er at du må sitte på med noen for å komme innenfor. Det har med plass inne på området å gjøre.

Så du må parkere bilen et annet sted (hotel f. eks.) og sitte på med f. eks. meg inn gjennom porten ;)

Enig i at flest bmw'er er best ;) Tommy Hammestrøm har forresten en 240 rørramme bil med fryktelig masse hk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, finnes vel en parkeringsplass utenfor arragementet hvor jeg kan stå :)

Det går desverre ikke. Du slipper ikke innenfor porten hvis du ikke har over 285hk.

Alternativet er at du må sitte på med noen for å komme innenfor. Det har med plass inne på området å gjøre.

Så du må parkere bilen et annet sted (hotel f. eks.) og sitte på med f. eks. meg inn gjennom porten ;)

Enig i at flest bmw'er er best ;) Tommy Hammestrøm har forresten en 240 rørramme bil med fryktelig masse hk i.

Det høres greit ut. Så lenge jeg får sitte på med noen (gjerne deg) så går det nok bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...