h4ns3n Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er mitt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er interiøret i bilen min, 1996 318IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Det så ut som en 318i"s" 4 dørs;) Så frykterlig velholdt ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ikke akkurat upubliserte bilder, men her er interiøret i min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Det så ut som en 318i"s" 4 dørs;)Så frykterlig velholdt ut:D Jepp, det er det Den er veldig velholdt, kjøpte den av en entusiast i august, så den er tatt godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har stort sett bare detaljbilder etter hvert som ting har blitt montert, så det ble noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her er mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 B3 3.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Må vise et par av E34'n jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Bare en liten spøk. Enliten stereotyp satt på spissen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 ..dongeribuksa trødd ned i tennissokkene Det hadde jeg til tider før også det.. Hvor er sammenhengen mellom dét og interiøret i en bil? ,,,,,,, eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 ..dongeribuksa trødd ned i tennissokkene Det hadde jeg til tider før også det.. Hvor er sammenhengen mellom dét og interiøret i en bil? ,,,,,,, eg og haha det kan skje den beste, vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Her er mitt interiør kanskje ikke det beste og sitte i mener jeg, men ser da bra ut.. ikke helt oppdaterte bilder da, den har fått ///M-tech pedaler, dessverre ikke fått tatt nye bilder:( her we go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Gammelt bilde, men her er mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå