MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 På tide å oppdatere første posten egentlig. Bilen er en 1996 modell, 318IS som så vidt har rullet over 125 000 kilometer og er ganske fin i lakk og karosseri. Har gjort litt med bilen og litt historie kan du se under. Ting som er gjort: Utvendig: - E46 spoilerleppe på bagasjelokk (tatt av for the moment) - M3 front - M3 bakfanger - M3-speil - Rieger infinty 1 sideskjørt - Bakrutesenker - Supersport senkesett 60/40 - Simons rustfritt eksosanl. fra catalysator og ut - AC Schnitzer Rennsport 1 17” 9x17 og 10x17, dekk 215/40 og 245/35 - Camberjust.stag i bakstilling - Sota blinklys/oransje blinklys - Facelift grill - Ny clutch - Simota sportsluftfilter - Spredere med lamin-x - Carbon emblem foran, bak, - Sort grill - Bosch Linselykter med lamin-x og nye glass - Div stickers Innvendig: - Svart sportskinn - M3 ratt - M-alu pedaler - Blaupunkt London cd spiller - 12" sub fra JBL med kasse (båndpass) - 2x6*9, 4 veis fra pioneer - Alpine 700W monoblokk - ADS 5 kanals 2400W - M-matter - Shortshift - M girkule m/lys - Sort taktrekk - M-alu fothviler - Midtarmlene i sort skinn - Alu ringer i speedo Planer for 2012 - Driver og pusser opp Throwing Stars 8" og 9", dekk 195/45 og 215/40 - Slenge bilen i bakken med KW v2 (Er bestilt) - UUC vinge, lakkere vingen(ikke flippen) - Lakkere dørhåndtakene og bytte gummipakningene til de. - Bytte strømkabler til forsterkere - Bytte monoblokka - Ny cd-spiller - M3 sidekjørt - Koble kjørecomputeren (den lille) - EU kontroll - Nytt frontsett 2011 2009 Litt morsomt at bilen har sett slik ut en gang i tiden. haha Når jeg kjøpte bilen så den slik ut Etter en kort sessong var det tid for lagringstid. Modifikasjoner som var gjort denne sessongen var å ta av skvettlappene bak. Så var det klart for sessongen 2010. Hadde fortsatt ikke lappen, da jeg ikke fylte før i november samme året. Eneste oppdatering var Bosch linselykter og innkjøp av sort M3 skinninteriør og diverse annet snacks. Tok også av vingen på bagasjeluken. Var også innom treffet på vikingskipet på Hamar den 19.juni. Så var det også et treff på Biri den 10.oktober Så kom 2011. Da skjedde det en del med bilen. Nytt interiør, ny bak og framfanger, lamin-x, orange blinkers rundt om, Acs Rennsport 17" Første jeg gjorde var å bytte ratt, da bilen enda stod inne. Begynte å krible i fingra da. Ut av vinterhiet Fikk hjelp av carlhaakon med interiøret. Rev ut den gamle Ut med taklukla Nytt interiør inne Var på vårmønstringen på vallehovin 30.april Nye lykteglass og lamin-x, 7mm spacere var også satt på foran og bak her. Bak ble tatt av da det subbet med folk ombord M3 bakfanger ble også satt på Kjørte også med gulespredere en stund, blant annet på treffet på vikingskipet på Hamar 11.juni Så var det på med M3 front og oransje blinkers Julenissen kom veldig tidlig i år gitt Prøvemontering av nye felger På bilen, også med oransje blinkers i baklykter Liten photoshoot 2012 Skrudd i bånn med KW V2 og ACS rennsport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 flott bil:D mangler kun AE, krom nyrer eller med kromkant, øyelokk og xenon grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Nydelig bil dette her! Eneste som kunne vært bytta ut, og tatt av er skvettlappene og den vinga bak, skaff deg heller en gt vinge, det hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Flott den ja! Er den ombygd? Jeg visste ikke at IS kom i sedan .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Kjempe flott bil. Den var rett og slett rå tøff. Pass godt på den og kjør forsiktig når lappen er på plass. Sleng gjerne ut noen bilder av motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 flott bil:D mangler kun AE, krom nyrer eller med kromkant, øyelokk og xenon grøftelys. Takk Blir nok AE en gang, men er ikke sikker enda xenon i grøftlys, park og hovedlys kommer nok til våren. Angående øyelokk er jeg usikker enda, men hadde sikkert gjort seg, bare de ikke er for "breie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Nydelig bil dette her! Eneste som kunne vært bytta ut, og tatt av er skvettlappene og den vinga bak, skaff deg heller en gt vinge, det hadde gjort seg! Tusen takk Når det gjelder skvettlappen skal de av så fort som mulig, men det er vanskelig å komme til mutterene. Må sikkert ta av dekkene for å gjøre dette, siden det er så trangt i fra dekket til skvettlappen. Hvis ingen andre vet om hvordan man kan ta den av med dekket på? Har ikke sett så mye på GT-vingen, men skal sjekke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Flott den ja! Er den ombygd?Jeg visste ikke at IS kom i sedan .. Den er ikke ombygd, så sedan kom i IS Kjempe flott bil. Den var rett og slett rå tøff. Pass godt på den og kjør forsiktig når lappen er på plass. Sleng gjerne ut noen bilder av motorrommet. Tusen takk, må nesten si i like måte! Jeg skal passe godt på den, jeg kjører forsiktig hele tiden jeg. Må nesten det når man har en sånn bil Jeg skal legge ut noen bilder av motorrommet i morgen, da jeg ikke har noen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Utrolig flott bil ! Ikke gjør som undertegnede å kjør ut med den første dagen med lappen da ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Nydelig bil dette her! Eneste som kunne vært bytta ut, og tatt av er skvettlappene og den vinga bak, skaff deg heller en gt vinge, det hadde gjort seg! Tusen takk Når det gjelder skvettlappen skal de av så fort som mulig, men det er vanskelig å komme til mutterene. Må sikkert ta av dekkene for å gjøre dette, siden det er så trangt i fra dekket til skvettlappen. Hvis ingen andre vet om hvordan man kan ta den av med dekket på? Har ikke sett så mye på GT-vingen, men skal sjekke den Beste hadde vært og tatt av bakhjula, er litt kronglete når de sitter på, blir veldig trangt Sånn ser den ut : http://i33.tinypic.com/2s1nhjq.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Heheh, det har vært mange som har kjørt av akkurat når de har fått lappen, og den fella skal ikke jeg gå i Er veldig trangt ja, har prøvd litt men uten suksess. Men hva med å jekke opp en side av gangen? vil ikke hjulene "falle" litt ned da, så det blir bedre plass. Var veldig fin den vingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Grattis med en meget pen bil med nydelige felger. Planene dine høres fornuftige ut, men jeg ville lagt til sportsinteriør i skinn, kjørecomputer og M-tech ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Heheh, det har vært mange som har kjørt av akkurat når de har fått lappen, og den fella skal ikke jeg gå i Er veldig trangt ja, har prøvd litt men uten suksess. Men hva med å jekke opp en side av gangen? vil ikke hjulene "falle" litt ned da, så det blir bedre plass. Var veldig fin den vingen da eeeh... hva med å bare... skru av hjulet? Det går for det meste fortere å gjøre ting på den tradisjonelle måten, enn å bruke evigheter på å eksperimentere og gruble på en "kjappere" løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Grattis med en meget pen bil med nydelige felger. Planene dine høres fornuftige ut, men jeg ville lagt til sportsinteriør i skinn, kjørecomputer og M-tech ratt. Just what i skull til to say Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Da var skvettlappene tatt av, og jammen ble det mye finere! Det jeg gjorde var å jekke opp hver av baksidene, så ble det god med plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå