RS-Heggem Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 BILDER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 17" kler E36 myyyye bedre enn 19". Hvor mange år har du brukt for å skjønne det? Trengs det ikke valsing foran, tror du? ..og ja, BILDER!! Edit: Hvis du skal ha justerbart, må du ikke space ut felgene foran for å få plass da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Vi venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 BILDER, NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Har polert bilen i hele dag, så da ble det photoshoot med blant annet Carl Håkon, Halvor og broren min. Enjoy! Ble trangt når det satte seg to baki, må valse så vidt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 FY flate Dette ble meget bra Om jeg kan få lov å pirke litt: den trenger mere senk, spes foran. Bumpstops funker fjell om du vil unngå subbing, selv om det ikke er forferdelig behagelig å kjøre med til tider. Men om du ville ha hatt en behagelig bil hadde du vel kjørt en annen stil, og kanskje en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Satan! Det ble sykt bra resultat Mye finere enn 19" du hadde Gratulerer så mye med vell gjennomført bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Dayum, må være den blankeste 4 dørs E36 jeg har sett på lenge, digge hjul du hadde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 MEGET bra gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Takker Den skal mere ned foran, har tenkt på coilovers. Så får se når det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Meget pen bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Bru-talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Nyyyydelig bil tvers igjennom ! Helt perfekt i mine øyne. Forøvrig, jeg kan ikke skjønne at noen her mener du bør senke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Takk Begynner å riktig stuk på den nå. Jeg synes det skal være like mye i fra bue til dekk foran og bak syntes det er finest Har også takstativ med fairing som jeg skal sette på. Hvordan trur dere det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Kul bil! Men waay to high til å kunne bære Stanceworks dekoren med stolthet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå