Gå til innhold

Min E36 Sedan- ACS rennsport 1 SOLGT

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe får vel til litt ;) fått høyglans settet dit enda eller?

Nei :/ Har sendt mail og purret på de. Det skulle komme inn på lageret demmes etter 1,5 uke, og når har det gått 4 uker... Trur jeg må ta en telefon for å høre hva de driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme bilpleieprodukter, nå blir den nok blank! Men hadde nok vurdert å bytte ut S0 med S17+. Du mangler noe mellom S2o og S30, men mindre du har det på vei :) S0 er groooov (ser nesten ut som våtsliping når du er ferdig), det meste blir tatt av S2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme bilpleieprodukter, nå blir den nok blank! Men hadde nok vurdert å bytte ut S0 med S17+. Du mangler noe mellom S2o og S30, men mindre du har det på vei :) S0 er groooov (ser nesten ut som våtsliping når du er ferdig), det meste blir tatt av S2 :)

Da må jeg kjøpe inn en S17+ også da :)

Nå har jeg fått lagt på dekk på felga, og fått igjen delene i fra lakkering. Coilovers kommer på bilen på torsdag sammen med felga. Poleringsettet er også snart på trappene. Så her er noen bilder...

qr6ysm05yjnn9h16ysm8.jpg

t73jlffjl876urjwxein.jpg

Prøvemontering av stjerna

l6kj7mmwr35hot2aovw2.jpg

3duo3i3elnpcjlkul1nf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene på bilen! Har ikke tatt på stjernene enda da jeg ikke har kjøpt nye skruer. Så kjører uten de nå.

I morra skal bilen dessuten få på coilovers som den har lengtet LENGE etter! Her er noen bilder av bilen med felga på.

Sideskjørtene trur jeg må byttes med M3 skjørt da disse bygger for mye. Hvis noen er interessert i de er det bare å rope ut!

etfyhgklewoa2meimf8a.jpg

t85ii5dj8mt21pg78so0.jpg

2bukibzyo3hhqralyudq.jpg

egbldbt98ngiw1e5sqpx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...