Thewiz Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg venter på samme settet selv. Har sendt gasoline mail, men får ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 hehe får vel til litt fått høyglans settet dit enda eller? Nei :/ Har sendt mail og purret på de. Det skulle komme inn på lageret demmes etter 1,5 uke, og når har det gått 4 uker... Trur jeg må ta en telefon for å høre hva de driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Er kos å få bilpleie i postn! Hvilken poleringsmaskin bruker du? Bruker en metabo roterende med forskjellig hastighet innstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Gromme bilpleieprodukter, nå blir den nok blank! Men hadde nok vurdert å bytte ut S0 med S17+. Du mangler noe mellom S2o og S30, men mindre du har det på vei S0 er groooov (ser nesten ut som våtsliping når du er ferdig), det meste blir tatt av S2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Gromme bilpleieprodukter, nå blir den nok blank! Men hadde nok vurdert å bytte ut S0 med S17+. Du mangler noe mellom S2o og S30, men mindre du har det på vei S0 er groooov (ser nesten ut som våtsliping når du er ferdig), det meste blir tatt av S2 Da må jeg kjøpe inn en S17+ også da Nå har jeg fått lagt på dekk på felga, og fått igjen delene i fra lakkering. Coilovers kommer på bilen på torsdag sammen med felga. Poleringsettet er også snart på trappene. Så her er noen bilder... Prøvemontering av stjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 nom nom nom! ^^ Delene ser helt nydelig ut! spent på resultatet på bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Blir spennende å få montert deler fremover nå regner med at bilen er ferdig til over helga. Så da skal jeg ta en photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Spent på resultatet her, bra du bytta til "viftesenteret, ble helt noe annet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Er m5 hjula dine 8" rundt hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 De er 8" foran og 9" bak Broren min prøvde M5 felga og Ac felga i dag Må nok senke myyyyye hvis det skal se bra ut. hehe Throwing Stars Acs Rennsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hehe kan bli gromt med rennsporta på den å bare litt senk ja. Hva står på bilen din nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hadde blitt tøft det Det er 19" Beyern Mesh som skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Da var felgene på bilen! Har ikke tatt på stjernene enda da jeg ikke har kjøpt nye skruer. Så kjører uten de nå. I morra skal bilen dessuten få på coilovers som den har lengtet LENGE etter! Her er noen bilder av bilen med felga på. Sideskjørtene trur jeg må byttes med M3 skjørt da disse bygger for mye. Hvis noen er interessert i de er det bare å rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 For og være ærlig, jeg synes ikke det svarte senteret er noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Mulig jeg har sagt det før, men grønn e36 med orange blinkers ser sykt bra ut, liker også at det er en 4d som "slames" Simply clean stickern hadde gjort seg i grønn, slik at den akkurat vises, bare en tanke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå