HalvorK Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Haha. Henrik må få senka mer :op Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Ser bra ut detta men er enig med at det sorte senteret ser ikke veldig bra ut.. få på stjernene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Da var bilen blitt lavere! Stjernene kommer på i morra og da kommer det mange bilder!! Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Faen jeg har lyst på sånne felger nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Etter noen timer med skruing ble det slik. Skal lavere foran og litt opp bak skrapa greit mye når vi kjørte hjem igjen på grusveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Ser veldig bra ut Magnus, men må være ærlig å si at rensporta gjør seg SÅÅÅ mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Ser veldig bra ut Magnus, men må være ærlig å si at rensporta gjør seg SÅÅÅ mye bedre +1 Men ser veldig bra ut med Throwing Stars'ene Må få slengt bilen min i bakken og få tak i noen kantfelger, for å holde følge med dere E36 eiere nå for tiden ja Gleder meg til å se ACS felgene med justerbart senkesett, blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Ser veldig bra ut Magnus, men må være ærlig å si at rensporta gjør seg SÅÅÅ mye bedre Rennsporta er jo mye grommere men throwing stars felga er ikke så ille bruksfelger Så er det jo litt prisforskjell også da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Opp bak?? Neineinei, bare litt ned foran Dette blir knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Opp bak?? Neineinei, bare litt ned foran Dette blir knallbra! måtte opp litt bak da vi satte den bak på det laveste som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Opp bak?? Neineinei, bare litt ned foran Dette blir knallbra! måtte opp litt bak da vi satte den bak på det laveste som var Sånn det skal være Jeg satte mitt justerbare ca midt på først, senket den ned, jekket rett opp igjen å skrudde alt til bunns ble bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Opp bak?? Neineinei, bare litt ned foran Dette blir knallbra! måtte opp litt bak da vi satte den bak på det laveste som var Ja, på min stod det også på det laveste bak, og jeg synes det kunne ha vært litt lavere. Muligens annerledes på sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Da var bilen skrudd i bånn og ACS felga ble satt på! Har limt på vinga også, så det skal få stå å herde litt. Så blir det en skikkelig polering på fredagen, slik at den blir klar for Valle Hovin Kommer flere bilder på fredag i sammenheng med poleringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Dæven!!!! Blir moro å se denne til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå