Tore Diesel Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Her er min nyinnkjøpte Alpina D3. Har ikke tatt noen bilder selv ennå, men slenger ut noen som jeg fikk fra forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har en følelse av at du kommer til å sitte med et skikkelig kjøttglis de nærmeste dagene Grattis med grombørse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 ikke det at jeg har noe med det..men fikk du denne for "bare" 300 000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Det var vel 300k forgje eier la den ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Skal ikke si hva jeg gav for den, men jeg kan si så mye som at jeg var fornøyd med handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Nydelig! Blir den brukt hele året eller får vi ikke sett den i moldes gater før til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulerer. Den var fin. Alpina er noe for seg selv. Håper vi får masse flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Takker så mye Får helt sikkert se den i Molde fremover ja, og før våren også, kan da ikke la en slik bil stå i ro helt til våren Har planer om å sette piggfrie hjul på felgene som er på bildene. Skal prøve å få tatt litt bilder selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ser fram til flere bilder og til å se den rulle rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Veldig pen den ja. 200 hester er nok gøy. Likte spesielt felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulerer med Alpina! D3'n en en flott bil bil som har fått masse skryt i alle tester. Legg vinterhjul på 18" felgene som står på nå, skaff 19" på sommerhjula, sett på Deko-set (Alpina-stripene) og et sett med Black-line lykter, så har du en perfekt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Ser man det..! Gratulerer med flott bil som bruker riktig type drivstoff Håper å kunne se denne "live" engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Denne får du nok se live ja Magne Var på parkeringsplassen ovenfor Skippys en dag for en stund siden å sniktitta på 730'n din foresten Det var mens du hadde 3 stk hvite ac hjul Usikker på hva som tar seg best ut av Hella whiteline baklykter, eller blackline. Og evt. pris på disse? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulerer så mye med en fantastisk grom bil. Jeg syns det er en lettelse at du nevner whiteline til Hella. Ser alle andre blir går å dagdrømmer om blackline (uten å forstå det egentlig) når whiteline ser mer originalt og bedre ut. Kjør for whiteline. Hvordan syns du lyden er? Post gjerne et lydbilde så vi får høre hvordan det låter. Kunne igrunn tenkt meg å montere et D3 anlegg på E61'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 gratulere med NICE bmw gler meg til å se bilen i storgata ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå