Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk folkens :)

Jeg får gi deg beskjed når bilen en gang skal selges Jørgen, så får vi håpe at jeg klarer å holde Alpinaen like fin som 530'n :D

Flott..;) Ser ut til at det blir huskjøp snart, så regner med det blir en E46 e.l til å begynne med.:) Du skal vel ikke selge etter ett lite år uansett sikkert.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du har kjøpt deg en Alpina har gått meg fullstendig hus forbi... gratulerer med en kjempefin bil... 8)

Alpina er spesielt... små serier, høy kvalitet og førsteklasses håndtverk forsvarer faktisk den relativt høye prisen etter min mening. Det er også interessant at BMW bruker Alpina som et slags forskningslaboratorium... se bare på den kommende M5´en versus Alpina B5S... V8 og ladeluft i begge tilfellene. Eller i ditt tilfelle D3 versus motoren i 123d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Fredrik :D

Kan nesten ikke forvente at du får med deg alle bilbytter med en gang, selv om du virker til å ha en høy kapasitet på slikt :wink:

Er såpass fornøyd med både ytelse, kvalitetsfølelse og kjøreegenskaper, at jeg vil påstå at dette ikke blir min siste Alpina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått på bilen nye baklykter, så jeg skal få lagt ut bilder av resultatet i morgen :)

Var rimelig usikker på hvilke lykter jeg skulle velge, men ble sånn halvveis enig med meg selv til slutt :wink:

Ble hvertfall bedre enn orginallyktene, da det ikke skal så mye til for å få til det.

Har også gått til anskaffelse av sorte nyrer som skal prøves på bilen, men har fått med meg at mange ikke er tilhenger av å bytte orginalnyrene, så er ikke sikkert det blir bra.

Prøvemonteres skal de uansett, så jeg får legge ut før/etter bilder av dette også :)

For dere i orginalpolitiet som beynner å bli skeptiske nå, så kan jeg berolige dere med, at det skal ikke gjøres noe særlig mer med bilen enn dette :wink:

Mulig det blir Apina Deko-set i sølv etterhvert, men dette er ikke avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! :) Da slo det ikke helt feil da hvertfall :wink:

Dersom det blir dekorsett, noe jeg tror det blir, satser jeg hvertfall på sølv :)

Skal få på de sorte nyrene i løpet av helga Sondre, men vet ikke om jeg rekker det i dag, siden det blir ett aldri så lite alkoholinntak i kveld. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! :) Da slo det ikke helt feil da hvertfall :wink:

Dersom det blir dekorsett, noe jeg tror det blir, satser jeg hvertfall på sølv :)

Skal få på de sorte nyrene i løpet av helga Sondre, men vet ikke om jeg rekker det i dag, siden det blir ett aldri så lite alkoholinntak i kveld. :wink:

Hehe...alkoholinntak e viktig.....jobba med saken sjøl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...