Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det ble for ille!

Dvs, jeg må nok passe godt på de for deg.;)

Hørtes suspekt ut Endre! :lol:

Dette ble nydlig dette. passet som fot i hose.

Men du skal vel ha Alpina Felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble nydlig dette. passet som fot i hose.

Men du skal vel ha Alpina Felgene?

Takker! :)

Alpinafelgene skal beholdes ja, piggfrie Nokian Hakka dekk på de nå, så de kommer nok til sin rett til vintern igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde orginalfelgene vært 19" så hadde det nok ikke vært noen tvil på, å bruke dem som sommerfelger nei.

18" felger på sommerhjula blir rett og slett for smått for meg på E90, orginalt eller ei.

Hadde ikke orginale 19" Alpina Classic hjul med brukbare dekk kostet godt over 40 000,- så hadde jeg nok kjøpt det, men det blir rett og slett ikke ett tema.

Så sånn som dette, blir det nok desverre i år, og synes på en måte det er overkommelig :wink:

Vil ikke engang vite hva det hadde kosta med 19" Nokian Hakka piggfrie hjul, da jeg måtte ut med over 5 lapper for 2 nye dekk i 18". ( med brukbar rabatt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Den blir absolutt savnet ja!

Bilen har vært helt problemfri, den perioden jeg har hatt den, selv om det ikke er så lenge.

Ufattelig billig i drift, og greit med krefter til min kjørestil, kombinert med ett meget godt understell.

Så meget mulig at neste bil blir en liten nedtur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sånn utifra hva jeg gav i forhold til hva jeg fikk igjen så ble det jo litt. :wink:

Begynner man å regne med nye sommerhjul, ett par nye svindyre vinterdekk, omreg. på nesten 10 lapper da jeg kjøpte den, en liten service og litt stæsj, så er det vel ikke så mye igjen.

Kommer man unna en bilhandel uten tap i dag, så må man nesten være fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk vell denne bilen grisebillig, så at du har gått opp i opp etter litt utgifter kan jeg tro på :)

Bilen var nok verdt det du solgte den for også, så tror ikke kjøperen har noen grunn til å føle seg lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...