S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 En turbo her og en turbo der blir mye hk til slutt det Kunne ønske jeg hadde peiling på dette her sånn som MMtuning og broren min. Ikke for sent å lære
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Starta live sitt som en 520. Så ble den en 535. Så ble den ribbet 100% pusset ned og flyttet alt over fra en E34 M5. Skinn interiør, stor kjørekomputer, 4x el vindu, AC og 3.8l motor for å nene noe. Film (uten lyd) Lakkert i Oransje, akkurat samme farge som mange kanskje kjenner igjen fra mazar sin S2 fra Gatebil. Film! Til vinteren blir det Turbo på org innmat. Mazar aka. MMtuning kan fylle inn resten selv hvis han vil
MMTuning Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Starta live sitt som en 520. Så ble den en 535. Så ble den ribbet 100% pusset ned og flyttet alt over fra en E34 M5. Skinn interiør, stor kjørekomputer, 4x el vindu, AC og 3.8l motor for å nene noe. Film (uten lyd)Lakkert i Oransje, akkurat samme farge som mange kanskje kjenner igjen fra mazar sin S2 fra Gatebil. Film! Til vinteren blir det Turbo på org innmat. Mazar aka. MMtuning kan fylle inn resten selv hvis han vil Det er vel ikke så veldig mer å si kan legge ut no bilder av restaureringa
bpengan Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Sweet! Har tenkt på dette selv men da med en 10vt motor. Interessant lesing. Stå på!
MMTuning Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Sweet!Har tenkt på dette selv men da med en 10vt motor. Interessant lesing. Stå på! Det er helt rå lyd på 10vt det kan bli gromt
Netlandet Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 110% sikkert at det var den fronten jeg møtte, og den hekken jeg så sladde i Askim i sommer Grom bil!!
MMTuning Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 110% sikkert at det var den fronten jeg møtte, og den hekken jeg så sladde i Askim i sommer Grom bil!! Det hender den skrenser litt
hanskr Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 kass felga / dekk dim du ha på m5'en ? var drit fine
NiklasJa Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Er vanlig felg pakke fra GS som står på den 19''
NiklasJa Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Ikke så mye som har blitt gjort med bilen heller. Blitt prioritert å fått igang opptill flere vinterbiler istedenfor. Akkurat nå blir det spart opp til litt grommere understells deler, som desverre koster en god del. Alle foringer må byttes til fordel for powerflex, fjærer/dempere byttes til coilover (trolig k-sport), bremser byttes til k-sport, quauife diff og stabstanger. Dette blir til sammen en enorm sum penger, men alt kan løses bare man prioriterer riktig. Girkassa og 325 bakstillingen er i hus Av deler som har blitt handlet inn er nuke performance fuelrail og bensinpumpe. Det neste på lista er slanger, an koblinger og rørgater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå