SN_Performance Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Gratulerer med krok Lurer litt på hva ledningnett du brukte og om det var plug and pray eller plankekjøring? Måtte det kodes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ferdig og good to go! Alt funket og ingen deler til overs! [ Bilde ] Flotte biler du har Rimelig det samme som står oppstillt i min garasje dette Takk takk, og i likemåte Har vel eid ett 30 talls biler oppigjennom, men har på følelsen det blir en stund til noe bil salg/kjøp nå, er veldig fornøyd med både sommerbil og konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Gratulerer med krok Lurer litt på hva ledningnett du brukte og om det var plug and pray eller plankekjøring? Måtte det kodes? Brukte ett ledningsnett fra "Jaeger" som fulgte med kittet fra www.hågen.no. Alle tilkoblinger på min var i bunn av bagasjerom og på høyre side bak. Var veldig enkelt opplegg syntes jeg, men går jo endel tid på demontering/montering av fanger/lykter/deksler. Tipper kanskje på 4-5 timer halv-effektiv jobbing Kan sende koblingsskjema på mail om du er interessert. Trengte ikke kodes om, da dette lå innebygd i den tilhenger modulen. Eneste problemet jeg fikk var da jeg startet den opp, fikk jeg feilmelding på 4x4 og dtc... Fryktet jo det verste, men kjørte noen meter og stoppet og startet den, så forsvant feilmeldingene. Man skal jo egentlig kutte ut for ett eget deksel i fangeren, men jeg kuttet bare ut akkurat det jeg trengte og har bare hullet i fangeren der. Ses egentlig ikke bakfra... Så det er bare å legge i handlekurv fra hågen.no. Kom vel på ca. 5600,- med frakt.. kontra de 23000 som de skulle ha på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hadde forøvrig en super tur til Rudskogen i helgen med e30'n. Fyttikatta å mye rå kjøring det var der inne, og trippeldrift med Aasbø/Madmike og Mcnamara var bare en høydare Noen som fikk bilde av bilen min på utstillinga der?? (for jeg huska jo ikke å ta ) Men fikk ett bilde av den på vei innover hvertfall, det ble grei høyde på den når vi fikk pakka ned alt som skulle med på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Takker så mye for info. Da er hengerfeste bestillt Meget nice bilpark du har må jeg si. Litt misunnelig på den M3'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Takker så mye for info. Da er hengerfeste bestillt Meget nice bilpark du har må jeg si. Litt misunnelig på den M3'en Grattis og lykke til! Hvis du sender e-post adressen kan jeg sende monteringsveiledning til deg... Her er en kar som har lagt ut bilder av montering av feste. Ikke samme lednningsnett da, men du ser hvertfall litt på fremgangsmåten med demonteringen av diverse plast: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=200713 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 PM sendt. Takk for linken. Alltid kjekt med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 PM sendt. Takk for linken. Alltid kjekt med bilder You got mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 kjempefin bil du har Hva er dim på felger/dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 kjempefin bil du har Hva er dim på felger/dekk? Takk takk! BBS RK felger med 8.5x17 med 215/40 dekk foran og 10x17 med 245/35 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Da har jeg endeling funnet nye felger til xd'n, etter 4 måneder med surfing på nett etter noen feite felger som passer det teite 3-serie inpresset som er når det er 4x4... Var på rudskogen i helgen å så en e91 med GS Fighter II felger på, og syntes disse var dritråe på den. Så da jeg kom hjem var det bare å søke, og fikk gjort en handel med eastsider her på forumet med noen strøkne felger som var brukt i 10 dager... Felgene er 8.5x20 og 10x20 med innpress på ET35. Har bestilt dekk på dekkonline.com, 245/35/20 og 285/30/20... Disse har lik rulleomkrets (1,4mm forskjell), og er jo litt vesentlig når man har 4x4... Så nå er det bare å vente på at dekkan kommer på døra Så denne på gatebil, noen her inne sin?? Klar for vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Testet noen GS EVO 20" som jeg kjøpte sammen med de andre felgene.. Disse skal selges da de er ET18 og stikker litt for langt ut foran på Xd'n.... Ta kontakt på PM hvis du vil ha noen billige felger... Gode dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Fy for en tøff E30! Ble tøft med nye hjul på E60'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Fy for en tøff E30! Ble tøft med nye hjul på E60'n også Takk takk! Når det gjelder e60'n så fikk jeg på de nye felgene igår som egentlig hadde planlagt å ha på, GS Fighter II med 245/35 og 285x30 x20.. Hvilke passer best?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Mindre bilder av offroadern, og mer av ///M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå