Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

245/35 er perfekt på 10" felg! Er det de fleste kjører med, blant annet meg! 235/45 derimot blir nok for mye gummi! Space ut 5mm bør heller ikke være noe problem viss de hadde ET28. Jeg kjører med ET15, men har riktig nok valset innerkanten, og det kan subbe litt ved høy fart og dårlig vei

Kan du gi en kort beskrivelse hvordan du valset inn den innerkanten???

Kan få lånt ei valse, og tenkte og prøve selv... Varmet du lakken først, og sprakk det opp for deg??

Hadde vært kjekt med en liten mini-guide :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye startec baklykter idag, ikke lett å få has på...

Hyggelig kar i tyskland fikk postet disse til meg :D

oteginpkbkqyabao5cbf.jpg

Mye artige ubrukelige ting på ebay gitt, må vel opp på garasjeveggen denne...

feqwcuu0mo3egyp2n5zo.jpg

Ellers hentet jeg 55 Kvaderat med fliser til gagrasjegulvet idag, så blir vel noen kvelder med det fremover ](*,)

Skal også male M-stripene på skrått på den ene veggen innvendig... Selvfølgelig, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vakkert syyn :)

Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn.

Mye måtte du gi for den ?

Ok, går utifra du er 18 da...

Da syntes jeg du skal spare til du er 25-26 år, når du har smellt 5-6 biler, tenker litt mer konsekvenser og tar litt mer vare på ting...

Ikke for å være frekk, men blir som regel slik for oss folk som digger slike biler :roll:

E30 M3 gror ikke på trær, og er greit å ræse fra seg i en e36 e.l. først...

Hadde ikke funket om jeg hadde hatt en slik bil som 18-åring hvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startec lyktene gjør seg veldig bra, gikk greit og handle fra tyskland? vurderer ett og annet fra ebay.de selv. Ellers en pen bil :)

Går greit å handle på tysk ebay også! De fleste forstår engelsk, og sidene kan du jo oversette med google... Men er jo en fordel at de bruker paypal da... Noe styr å sende penger via banken...

Skader jo heller ikke å spør om de kan sette ned verdien på pakken 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Vinteroppdatering :wave:

Siste tiden har gått med til garasjeoppgradering med fliser, arbeidsbenk og trapp til loftet...

Men har strippa bilen litt og går over litt småpell rundtforbi...

Har ei svær kasse med deler fra div. netthandler i løpet av de siste månedene... :wink:

xd7h3501kwpw806wu1j0.jpg

ch3vuf1cjxzw0y0yjwce.jpg

Ny gummi på 10 tommer'ne, 245/35/17. Blir valsing i morgen.

d7l9nqpc7lbleiva6hlh.jpg

Vinterbil og sommerbil :headbang:

i051o0bkca1iiqep4drq.jpg

Skal levere ryggen på førerstolen å trekke om sidestøttene, og så blir det farging av hele interiøret. Så blir det spennende å se om resultatet blir så bra som leverandøren skryter av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli veldig bra.. det blir spennenes å see resultate på interiøre...

Da fikk jeg beskjed om at skinnet var trekt om på sidestøttene, og så bestilte jeg ett "repair-kit" med farging til interiøret i går... Ser meget lovende ut på før/etter bildene på hjemmesiden dems, og har lest på diverse forum at folk er fornøyd med produktet..

Får jo bare håpe det ikke begynner å flasse av med en gang... men kommer vel mye an på forarbeidet som blir gjort..

Sjekk her : http://www.dynamixdyes.com/bmw.php

0gzfxdy789pt0np7lkew.jpg

Fra galleriet til dynamix : FØR

k0tgtxew76ob7xo9tohf.jpg

Fra galleriet til dynamix : Etter :shock:

Og StigJ: ACS hjula er greie nok de, men syntes de passer ennå bedre på e36... Og i tillegg er dem ikke helt runde og strøkne heller... Tror det blir knall med bbs'ene som er helt strøkne :wink:

Fikk også valsa inn kanten på hjulbuene igår, så da er det nok plass også til 10 tommer'ne :D

Stor takk til "stjerna" her på forumet for perfekt valsing uten "lakksprekk" :applause:

31pefwl73pg8u09bipm2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vakkert syyn :)

Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn.

Mye måtte du gi for den ?

Ok, går utifra du er 18 da...

Da syntes jeg du skal spare til du er 25-26 år, når du har smellt 5-6 biler, tenker litt mer konsekvenser og tar litt mer vare på ting...

Ikke for å være frekk, men blir som regel slik for oss folk som digger slike biler :roll:

E30 M3 gror ikke på trær, og er greit å ræse fra seg i en e36 e.l. først...

Hadde ikke funket om jeg hadde hatt en slik bil som 18-åring hvertfall :wink:

jeg vil si at en e30 m3 er en kurrant førstebil, ikke så farlig om det går galt, det gjør bare bilen sjeldnere, så slipper man å ødelegge e34, e36,e28 osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...