///Thomas Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 245/35 er perfekt på 10" felg! Er det de fleste kjører med, blant annet meg! 235/45 derimot blir nok for mye gummi! Space ut 5mm bør heller ikke være noe problem viss de hadde ET28. Jeg kjører med ET15, men har riktig nok valset innerkanten, og det kan subbe litt ved høy fart og dårlig vei Kan du gi en kort beskrivelse hvordan du valset inn den innerkanten??? Kan få lånt ei valse, og tenkte og prøve selv... Varmet du lakken først, og sprakk det opp for deg?? Hadde vært kjekt med en liten mini-guide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Beklager! Jeg tok ikke sjansen på å gjøre dette selv, så jeg brukte "valsespesialisten", som han kaller seg. Men han brukte bare en vanlig,enkel vals og varmepistol Men det går nok helt sikkert fint å gjøre det selv. Bare ta deg god tid og bruk tilstrekkkelig med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Nye startec baklykter idag, ikke lett å få has på... Hyggelig kar i tyskland fikk postet disse til meg Mye artige ubrukelige ting på ebay gitt, må vel opp på garasjeveggen denne... Ellers hentet jeg 55 Kvaderat med fliser til gagrasjegulvet idag, så blir vel noen kvelder med det fremover Skal også male M-stripene på skrått på den ene veggen innvendig... Selvfølgelig, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Virkelig drømmebilen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 For et vakkert syyn Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn. Mye måtte du gi for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 For et vakkert syyn Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn. Mye måtte du gi for den ? Ok, går utifra du er 18 da... Da syntes jeg du skal spare til du er 25-26 år, når du har smellt 5-6 biler, tenker litt mer konsekvenser og tar litt mer vare på ting... Ikke for å være frekk, men blir som regel slik for oss folk som digger slike biler E30 M3 gror ikke på trær, og er greit å ræse fra seg i en e36 e.l. først... Hadde ikke funket om jeg hadde hatt en slik bil som 18-åring hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Startec lyktene gjør seg veldig bra, gikk greit og handle fra tyskland? vurderer ett og annet fra ebay.de selv. Ellers en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Startec lyktene gjør seg veldig bra, gikk greit og handle fra tyskland? vurderer ett og annet fra ebay.de selv. Ellers en pen bil Går greit å handle på tysk ebay også! De fleste forstår engelsk, og sidene kan du jo oversette med google... Men er jo en fordel at de bruker paypal da... Noe styr å sende penger via banken... Skader jo heller ikke å spør om de kan sette ned verdien på pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Vinteroppdatering Siste tiden har gått med til garasjeoppgradering med fliser, arbeidsbenk og trapp til loftet... Men har strippa bilen litt og går over litt småpell rundtforbi... Har ei svær kasse med deler fra div. netthandler i løpet av de siste månedene... Ny gummi på 10 tommer'ne, 245/35/17. Blir valsing i morgen. Vinterbil og sommerbil Skal levere ryggen på førerstolen å trekke om sidestøttene, og så blir det farging av hele interiøret. Så blir det spennende å se om resultatet blir så bra som leverandøren skryter av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Dette kommer til å bli veldig bra.. det blir spennenes å see resultate på interiøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Meget lekker E30. Hadde det vært min hadde ACShjulene fått stå på. Syns de kler bilen meget godt. Syns Type2 felgene er ACS`s mest vellykkede utseendemessig etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Dette kommer til å bli veldig bra.. det blir spennenes å see resultate på interiøre... Da fikk jeg beskjed om at skinnet var trekt om på sidestøttene, og så bestilte jeg ett "repair-kit" med farging til interiøret i går... Ser meget lovende ut på før/etter bildene på hjemmesiden dems, og har lest på diverse forum at folk er fornøyd med produktet.. Får jo bare håpe det ikke begynner å flasse av med en gang... men kommer vel mye an på forarbeidet som blir gjort.. Sjekk her : http://www.dynamixdyes.com/bmw.php Fra galleriet til dynamix : FØR Fra galleriet til dynamix : Etter Og StigJ: ACS hjula er greie nok de, men syntes de passer ennå bedre på e36... Og i tillegg er dem ikke helt runde og strøkne heller... Tror det blir knall med bbs'ene som er helt strøkne Fikk også valsa inn kanten på hjulbuene igår, så da er det nok plass også til 10 tommer'ne Stor takk til "stjerna" her på forumet for perfekt valsing uten "lakksprekk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 For et vakkert syyn Håper ikke det tar meg så mye som 13år og skaffe meg min første M3 E30 da jeg er i første året for og si det sånn. Mye måtte du gi for den ? Ok, går utifra du er 18 da... Da syntes jeg du skal spare til du er 25-26 år, når du har smellt 5-6 biler, tenker litt mer konsekvenser og tar litt mer vare på ting... Ikke for å være frekk, men blir som regel slik for oss folk som digger slike biler E30 M3 gror ikke på trær, og er greit å ræse fra seg i en e36 e.l. først... Hadde ikke funket om jeg hadde hatt en slik bil som 18-åring hvertfall jeg vil si at en e30 m3 er en kurrant førstebil, ikke så farlig om det går galt, det gjør bare bilen sjeldnere, så slipper man å ødelegge e34, e36,e28 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 jeg vil si at en e30 m3 er en kurrant førstebil, ikke så farlig om det går galt, det gjør bare bilen sjeldnere, så slipper man å ødelegge e34, e36,e28 osv Nei.... hva sier man til sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå