///Thomas Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 feteste e30 m3n jeg har sett. Ser jo 100% strøken ut. Takker for det Er temmelig strøken utvendig nå ja, og begynner å bli bra innvendig også etter jeg gikk over og "lakkerte" opp interiøret i sommer... Skal se om jeg har noen bilder fra den prosessen... Håpte på å få tatt en overhaling på motor og motorrom generelt i vinter hvis kontoen tillater det.... Vil gjøre det 100% når jeg først skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 At denne har gått meg hus forbi, er et mystisk spørsmål! Utrolig flott bil du har, NYDELIG er den! Håper det ikke er lenge til det er min tur, jeg veit hvilken bil jeg skal ha ! Står på en låve rett oppi gata her, og da blir jeg ENDELIG medlem i E30 M3 klubben! <3 Samme farge som deg, med sort skinn.. STRØØØØØØØØKENT Utrolig hvordan du har det, med tanke på garage og biler. Du har visst gjort det greit, misunner deg den : ) Stå på videre, og ALDRI selg bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hehe, ingen planer om å selge bilen nei... Kjøpte bilen noen få uker etter garsjen min stod ferdig jeg, for en E30 M3 må ikke under noen omstendigheter stå ute i drittværet Bare å handle det, lever kun en gang, så da må man bare oppfylle de drømmene man kan !! Rød med sort skinn er jo toppen av kransekaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Steike for en fin M3! Rød er og blir finest på E30 M3 altså. Har selv hatt Zinnoberrot M3, nydelig å se på i sola! Ville ikke gjort noen endringer på bilen din, kaaanskje noen 3-delte i 10" bak og 9" foran bare Hehe. Og en Sport Evo replika-vinge. Men DA hadde den vært PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Steike for en fin M3! Rød er og blir finest på E30 M3 altså. Har selv hatt Zinnoberrot M3, nydelig å se på i sola! Ville ikke gjort noen endringer på bilen din, kaaanskje noen 3-delte i 10" bak og 9" foran bare Hehe. Og en Sport Evo replika-vinge. Men DA hadde den vært PERFEKT! Takker! Var grom den røde m3en du hadde ja... Var det ikke den med 18" m5 felger på?? Syntes de passer veldig bra på m3en... Har vurdert en sport evo vinge ja etterhvert, men kun med en liten flap bak da, ikke den svære boeing 737 vingen noe har... Blir nok ikke no felgbytte med det første da jeg er veldig fornøyd med de bbs'ene som står på nå... Enn så lenge... Koster jo skjorta 3-delte felger også når en skal ha noe gromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe, ser den. 3 delte er dyyrt. Egentlig er det litt greit også, ellers hadde nesten alle hatt det sikkert. Ja, hadde 18" M5 replica på min E30 M3, kjøpte de på GS bildeler husker jeg Er vel R Andersen som er pilot på den nå. Angrer ofte på at jeg solgte den, for den var original og urørt da den kom fra tyskland, og utrolig pen. Interiøret så nytt ut. Men da var man ung og visste ikke bedre desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ja, skjønner godt at du angrer på det, hehe... Selv om du har en grom e30 nå også da Men tenk å rått om 6-7 år når disse blir veteranbiler da Det er noe annet enn alle disse Mustangene som alle menn i midtlivs-krisa investerer i nå!! Men det er vel slik at mustang var det grommeste fra da de vokste opp, og når de har passert 50 så kan de endelig oppfylle drømmen... Regner med om 20 år vil alle ha en grom e30 i garasjen, siden det var det grommeste fra våres ungdoms-år Bare begynne å spare seg opp fine e30'er, kommer bare til å stige i verdi fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Nydelig M3! Synes felga er gromme jeg, selv om det hadde vært topp med noen 3-delte av no slag Hvor lang tid brukte dere på å valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Nydelig M3! Synes felga er gromme jeg, selv om det hadde vært topp med noen 3-delte av no slag Hvor lang tid brukte dere på å valse? BBS'ene blir værende på de ja, er 100% strøkne og helt runde så da er det bare velstand! Gikk vel ett par timer på valsinga uten for mye stress, gikk over all forventnig syntes jeg... Men er nok lurt å bruke litt tid på det, å ikke valse for mye om gangen... Best å stramme valse-hjulet litt og litt og rulle mye, ikke bare stramme til valse-hjulet max å dra til... Viktig også å holde en jevn og god temperarur på skjermen med varmepistolen, men aldri varmere enn at du kan holde hånda på lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Ja, da kan man ikke klage Den får et tøft race-preg over seg med de felga der. Forstår. Vurderer å prøve selv jeg også, istedet for å sette bort jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 POKKER!! Der røyk hele det motor-overhalingsbudsjettet i vasken Kommer en arving i mars og i den sammenheng måtte fruen ha ny større bil, og valget ble noe så kjønnsløst og uvanlig som en Passat 2.0 tdi 4motion Får bare kjøre pent og begynne å spare opp igjen til neste vinter og ta en full gjennomgang av M3 motoren da Men i mellomtiden pisker jeg Audi S4'en med litt iskjøring, det e jo bare festlig og ingenting slår en gammal quattro der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratulerer Syk bil du har. Vanvittig pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Takker! Har ett par bilder før den gikk i hi for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 fin m3 andre planer du har for vinteren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 fin m3 andre planer du har for vinteren da? Blir nok å shine litt i motorrom i første omgang... Glassblåse toppdeksel og plenum og kanskje lakke opp i rødt, hvis ikke det blir for mye rødt da... Har en liten drøm om å få bytta ut div. Foringer, men er ikke sånn brennhast... Men som sagt fikk m3-budsjettet en kraftig knekk etter familiebil-kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå