Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Holder på med når du kjører på trær da, Ole? Synes den begynner å se kul ut jeg! Glem M-tech`n, funker BRA med org front, kanskje også bare i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Holder på med når du kjører på trær da, Ole? Synes den begynner å se kul ut jeg! Glem M-tech`n, funker BRA med org front, kanskje også bare i sort Tenkte å få BMW til å vokse på trær! Er så lite freshe BMW`er på Aukra. Had to do something with it you know Neida, fikk litt ufrivillig overstyring på en ufattelig våt og glatt vei Fikk litt respekt for vannet etter det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Må ha hatt litt fart om du fikk litt overstyring på våt vei.. For meg ser det ut til at det e rimelig nært huset, om du da ikkje har hoppa fra (asfalt?) veien å ned til parkeringsplassen.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Må ha hatt litt fart om du fikk litt overstyring på våt vei.. For meg ser det ut til at det e rimelig nært huset, om du da ikkje har hoppa fra (asfalt?) veien å ned til parkeringsplassen.. Hehe.. Jeg kjørte på hovedvegen, dro ut første, så andre. så fikk jeg sleng Hadde ikke så stor fart i km\t! Var vell ikke mer enn 50meter unna der jeg kjørte på! Kall meg Noobie, but thats life Nokk om det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Tok 2 kjappe mobil bilder igår. også noen andre. Sommerjobb i posten. Forskjell på høydene på jobb\fritid Er igrunn det å klatre inn og ut av den postbilen som gjør at arbeidsdagen blir kjip Begynner snart som lærling innen prosess i Norske Shell. Så da blir det nokk mer fiffige updates Har ikke fått gjort så mye når jeg har gått på skole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Suns du skal beholde bilen slik den er nå jeg! Var faktisk tøffere med org. fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Suns du skal beholde bilen slik den er nå jeg! Var faktisk tøffere med org. fanger Yep, var plana det og beholde framfangern orginal eneste at jeg skulle fått tak i en ny, da denne vart litt skadet under krasjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Ble faktisk tøff med disse felgene/senken også sort org fanger.Digg felger på den blå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Ble faktisk tøff med disse felgene/senken også sort org fanger.Digg felger på den blå også Yep, den sorte fangern passer godt til sorte felger ja Yep, bra felger på dem, 8 og 9x17 BBS RS replica. Fra parts and retards! Litt synn at det er flat kant på dem men ellers er dem meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Bilen skal ikke selges likevell, har bestemt meg for å beholde den og heller koste på den litt. Førstkommende lørdag skal jeg levere M5 felgene til 635csi! Han skal da gi dem en real omgang Ønsker noe alla denne looken! Utenom det, så har jeg liggende 4 nye sommerdekk som skal på, nye emblemer til felgene, samt lakkering av "stjernene". - 2 nye framskjermer - Nytt panser - ny M3 fanger - Ny grill Dette skal da lakkeres i bilens Calypsorot farge - Skinn interiør er montert Tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 han med golfen har ikke skjønt hva stance er hvertfall.. Synes bilen din var feet med svart frontfanger jeg, litt annerledes og tøft Faen for noen felger det der var da Gleder meg syykt til og begynne på e36'n..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 denne var fet, kjekt å se noen uten m-tech også digger felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 liker den her jeg, litt sånn rå på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 han med golfen har ikke skjønt hva stance er hvertfall.. Synes bilen din var feet med svart frontfanger jeg, litt annerledes og tøft Faen for noen felger det der var da Gleder meg syykt til og begynne på e36'n..!!! Takker Ja, jeg kjører med samme støtfanger nå, som jeg hadde når jeg traff det treet ¨ Så den er igrunn meget herpet, så når jeg først skulle kjøpe meg en ny, så vart det m3 front gitt. Greit med forandring også, blir nokk å kjøre med throwing stars dekslene denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Tøff bil, og blir nok ikke noe styggere akkurat med skikkelig m3 fanger Gleder meg til å se den med fanger og felger! Og ny fremskjerm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå