megalys.no Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg søker kunder som er int i http://www.megalys.no/ds_product_info.php/cPath/40/products_id/110 og kan ta bilder av bilen med disse. Jeg trenger dette til ett galleri jeg skal ha i nettbutikken. Dem som melder seg får 10% rabatt på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Skulle gjerne ha prøvd dem, men jeg har ingen bil som passer, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Syns 10% var lite rabatt for å hjelpe til med noe som faktisk hjelper så mye. Bilder av produkt montert er et must på slike deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megalys.no Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nå er det ikke bilder til produkt siden, men til ett galleri. Så behovet er ikke SÅ stort. Men det hadde likevel vært fint å fått tak i noen. Samme gjelder Halo Ring LED og LED skiltbelysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå