Andreasnicolai Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Skal kjøpe et Dice ipod kit tenkte jeg, med ipod dockingstasjon i askebegeret. http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/ MEN vet ikke om jeg har DSP eller Sirius Satellite Radio noe jeg må vite for å kjøpe kittet. Har en Business spiller (kasett). I tillegg står det at det er for e39 1997-2003. Og jeg har 1996 modell, men er det noen forskjeller på en 96 og 97 modell?
Kjennern Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Har du DSP knapp foran ved koppholder? Hvis ikke har du ikke DSP, sirius sat radio er vel stort sett levert i USA så tror nok ikke du har det. Den burde virke på 96 modell også.
Andreasnicolai Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Sweet, takk for kjapt svar. Tror det blir meget pent med dette kittet=)
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 her har dei oppgraderins radio til deg og EAS har vurdert å kjøpe der i fra
Andreasnicolai Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 her har dei oppgraderins radio til deg og EAS har vurdert å kjøpe der i fra Hmm, det virket ikke så dumt. Men tar den Mp3 filer på CDr? For hvis den ikke tar MP3 så tror jeg det noe rimeligere DICE kittet er bedre.
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Hadde uansett kjøpt DICE Bedre med ipod enn mp3 cder.
Andreasnicolai Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Hadde uansett kjøpt DICE Bedre med ipod enn mp3 cder. Jo, men det avhenger veldig av hvordan det blir innstalert. Har veldig lyst til å ha iPodn i askebegeret. Hvilke alternativer har jeg? Hanskerommet?
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Du får kjøpt dock til å sette i askebeger også. Du styrer den fra spillern/rattet uansett så trenger jo ikke å ha den fremme heller. Jeg hadde min i hanskerommet. Kabelen er lang nok til å dra den ut ved behov.
Andreasnicolai Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Du får kjøpt dock til å sette i askebeger også. Du styrer den fra spillern/rattet uansett så trenger jo ikke å ha den fremme heller. Jeg hadde min i hanskerommet. Kabelen er lang nok til å dra den ut ved behov. Hvordan var det å trekke kabelen til hanskerommet, mye skjæring og kutting? Gikk det greit å styre den fra radioen eller ble det mye banning?
awt Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Du kan uansett ikke styre selve iPoden med slike kit. Den er låst for slikt.
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Du kan skifte låter/album/playlister via radio foran. Spørs hvor du skal koble den på? Via cd-veksler bak eller rett på spillern foran? Gikk fint på E46en å dra den gjennom uten å kutte noe hull.
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 her har dei oppgraderins radio til deg og EAS har vurdert å kjøpe der i fra Hmm, det virket ikke så dumt. Men tar den Mp3 filer på CDr? For hvis den ikke tar MP3 så tror jeg det noe rimeligere DICE kittet er bedre. trur den tar mp3 og, men eg ville valgt begge deler, sånn at du blir kvitt kasett spilleren og har dice men det er opp til deg, overlever lenge med kun dice kittet og
Andreasnicolai Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Du kan skifte låter/album/playlister via radio foran. Spørs hvor du skal koble den på? Via cd-veksler bak eller rett på spillern foran? Gikk fint på E46en å dra den gjennom uten å kutte noe hull. Skal koble rett på spiller forran tenkte jeg.
Techni Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 En bra video guide for Dice Ipod http://www.youtube.com/watch?v=Vtn-d9QY ... re=related
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg fant et sted å tre kabel gjennom hvertfall. Er en glipp i den plast delen som holder hanskeroms døra fast så den ikke detter helt ned. Om du forstod hva jeg mente hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå