Joakim H Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 hadde jo vært morro og se denne i bedere form:P kansje hvor det grønne på bilen var bytta ut i samma farge som er på felgene:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Skulle hatt den blodstrøken, ser den er litt slurvete rundt omkring. Er jo det som er det kule, denne kan nesten ingen få lik, da dette muligens er en av Norges eldste 02er. Så er det org patina, og alle kan lage strøkene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 meen man kan ikke klage:P å bli servert noe sånn rett før leggetid er nesten litt slemt... yngve xD ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Skulle hatt den blodstrøken, ser den er litt slurvete rundt omkring. Er jo det som er det kule, denne kan nesten ingen få lik, da dette muligens er en av Norges eldste 02er. Så er det org patina, og alle kan lage strøkene biler. Fortsatt ganske spesiell om den hadde vært strøken... Når ble det kult å ha halvrustne og bulkete biler fordi alle andre ikke har det? Denne hadde fortjent det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Skulle hatt den blodstrøken, ser den er litt slurvete rundt omkring. Er jo det som er det kule, denne kan nesten ingen få lik, da dette muligens er en av Norges eldste 02er. Så er det org patina, og alle kan lage strøkene biler. Fortsatt ganske spesiell om den hadde vært strøken... Når ble det kult å ha halvrustne og bulkete biler fordi alle andre ikke har det? Denne hadde fortjent det. He he, smaken er som baken. Jeg syns det er kjempe kult med rat look, mens noen syns shine er kult. Har sett det mang en gang at om det kommer en rust holk på treff, skal man ha en over grom å strøken bil, om den får så mye oppmersomhet som rust holken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 rat er kult:D jeg digger det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 perfekt 10/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Skulle hatt den blodstrøken, ser den er litt slurvete rundt omkring. Er jo det som er det kule, denne kan nesten ingen få lik, da dette muligens er en av Norges eldste 02er. Så er det org patina, og alle kan lage strøkene biler. Heeelt enig! Rett og slett drittøft med biler som har dyre og strøkne hjul, evt. stor motor, men exteriørmessig ser litt lurvete ut. 10/10 poeng hos meg! Steike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 http://www.stanceworks.com/?p=6823 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 her er noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 noen som har peil på bredde og ET på felgene til noen av de siste E36'ne der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hvis jeg ikke husker helt feil er den øverste 9,5 og 10,5 med Et15 rundt hele. Den gule hadde noe breie kantfelger uten step-lip før som var 9,5 ET10 rundt hele. Utifra gjetting så ser den nederste ut til å være 8-8,5 og 9,5-10 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 hadde jeg møtte den siste blå e36'n der så hadde jeg kjørt av veien, for den er rett og slett 100% perfekt, prøvde å finne noe jeg ikke liker, men det er var ikke mulig, eller fargen var ikke så veldig kledelig på den bilen, MEN han har hatt baller nok til å skille seg ut fra andre e36 ved en slik retro farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 hadde jeg møtte den siste blå e36'n der så hadde jeg kjørt av veien, for den er rett og slett 100% perfekt, prøvde å finne noe jeg ikke liker, men det er var ikke mulig, eller fargen var ikke så veldig kledelig på den bilen, MEN han har hatt baller nok til å skille seg ut fra andre e36 ved en slik retro farge. Jeg må si meg enig med han her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå