Torek Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ja, er enig i speil og valsing, men stuket er jo der fordet. Den er lav, har breie felger med dekkstrekk og er clean, strøken Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Lower it til it won't roll then raise it 1/4" HEAHEA:P det er oppskriften til et stuk xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 flere stuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 flere stuk? Flere stuk? Vil du ser andre former for andre "stiler"? F.eks ratlook eller old school? Eller flere med tyskerstuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Noen av bilene jeg har bygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Denne går vertfall under stuk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Når det er snakk om nevneverdige stuk du MÅ, få med deg. Ta en titt på Ståle sin, han har dratt stuket over til STANCED! Ta en titt på www.stanceworks.com for og få litt inspirasjon! Forskjellen fra Norsk og Amerikansk stuk, er at de tørr og gå egne veier! Tørr og prøve noe nytt! Det er iallefall hva Ståle har gjort, gått sin egen vei! Det er vakkert det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Noen av bilene jeg har bygd disse har jeg sett før:O på ein annen siden:/ husker ikke helt hvor, var noe foto album sak:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Meget mulig det er her du har sett dem http://www.flickr.com/photos/34327144@N08/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Meget mulig det er her du har sett dem http://www.flickr.com/photos/34327144@N08/ SJUUKT mye fine biler du har tatt bilde av;D jah er den siden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Men stikkordet er vel cleant, lavt og bredt! Spør du meg var det der drit stygt. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Vi har nok samme smak når det kommer til biler Pitstop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Vi har nok samme smak når det kommer til biler Pitstop selv as:P og den e36'en må være den kuleste jeg noengang har sett:O:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Og BTW, e21 med stuk blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 tror jeg starter med e30 stuk:P har ikke så mye kunskap om e21:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå