CagmaN Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hei. Er så å si ny på forumet, da jeg ikke har vært veldig aktiv her fra før. Hatt en Bmw tidligere (e46 330d) men den ble byttet ut i en Evo8. Byttet pga ville ha 4x4. Og nå har jeg gått tilbake på en e91 330xd. Savnet var så stort at jeg eide evoen i bare 2 måneder før jeg byttet "tilbake"! =) Innvendig var evoen og Bmw to helt forskjellige planeter. Så nå når jeg har en Bmw igjen kunne jeg tenke meg å gjøre noen småting med den før jeg er 100% fornøyd! Litt info: -Kjøpt/innbytte hos Pettersen Autoimport. -56000km. -Så å si det meste av utstyr(utenom mtech ) -Manuell (must) -Navi proff. - mer+++ Noen bilder: Så trenger litt innspirasjon, og tips til hvordan jeg kan få bilen til å se tøffere ut samt ett cleant look. Mine første planer: -Chip. -Hvite led "pærer" til angle eyes ringene. (fikk dem i dag) -Sorte nyrer. Litt usikker på den der. Hva synes dere? -Blackline/shadowline baklykter. -Mtech gir + ratt. (girkule med pose bestilt.) -M pedalsett. -Soting. Til sommern: -Full mtech front side og bakfanger. -Stivere fjærer -Tak rails. Ser litt naken ut synes jeg. Men kanskje bare en vanesak? -Og felger. Har disse: (på min gammle e46) Men de er 255 bak 225 foran, og skal ikke 4x4 være like? Eller går det greit da rulleomkretsen er lik?? Ellers er jeg storfornøyd med bilen og gleder meg til snøen kommer. Har dere noen flere tips til hva som er "viktig" å gjøre med e91 for ett tøffere look så er jeg åpen for innspill. Marek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer! Ser ut som en herlig bil! Enig med deg ang. M-tech og rails Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer med flott bil! Andre felger er i hvertfall et "must". Jeg ville ikke gått for de på E46en, men hvis du liker dem er jo det det viktigste. Drit i svarte nyrer, det ser heller dårlig ut Mvh Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer med en fin bil. Jeg liker Touringer bedre uten rails... hvorfor kjøre rundt med halve skistativet året rundt? BMW´er med sorte nyrer liker jeg ikke. Nyrene er mye det som visuelt gjør en BMW til en BMW og det forandrer man ikke etter min mening. Blackline/shadowline baklykter gjør imidlertid den første utgaven av E90/91 mer harmonisk. Soting av vinduene er ikke verdt pengene... bruk evt. heller pengene på sportsseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 grattis med rå bil:D ,men behold orginal nyrene, skal man ha sorte nyerer må man ha rød eller hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 e91 kler rails veldig bra. og den crom lista bør vel bytes i høyglans shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer med flott bil. Viktigste endringene du kan gjøre på kort sikt er rails og nye baklykter, så blir den så meget bedre. M-pakken vil jo heller ikke skade. Nyrene er pene som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Men de er 255 bak 225 foran, og skal ikke 4x4 være like? Eller går det greit da rulleomkretsen er lik?? Ikkeno problem hvis rulleomkretsen er lik foran og bak. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Dette er min drømmebil hvis jeg kunne valgt en hvilkensomhelst som hverdagsbil... Realistisk sett så skal jeg ha en E46 330DAT med firehjulsdrift i 2010! Ikke det samme som din kongekjerre, men fete biler da Gratulerer og ha det kjempegøy med den! Skjønner at du er glad ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gratulerer med en fantastisk flott bil! Misunner deg motoren Jeg er veldig enig i planene dine. Mørke ruter og blackline lykter er et must. Jeg hadde også kjøpt xenon-look til tåkelysene som matcher de nye angel eyes pærene bedre. Rails er en smakssak - er mange som mener det er pent uten. Felgene hadde jeg byttet ut med noe sprekere enn de kjedelige m6 kopiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse1 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gratulere med nydelig bil! deilig motor i den bilen. men tror ikke jeg hadde giddi å bruke penger på soting. unødvenig penger sier jeg. felgene synes jeg er litt kjedelig da, heller bytte dem i noen råere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12e12 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Min e91 har ikke rails--ser lavere og mer sportslig ut uten rails,her kommer en SPORTSLIG stasjonsvogn---har enda ikke sett en V70 eller Mondeo uten rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Min e91 har ikke rails--ser lavere og mer sportslig ut uten rails,her kommer en SPORTSLIG stasjonsvogn---har enda ikke sett en V70 eller Mondeo uten rails. At det ser sportslig ut uten rails tror jeg du kan få mange meninger om. Personlig syns jeg bare det ser teit ut uten rails, både på E39, E46, E61 og E91. Dessuten er det jo også brukt som metode for å se om en bil er bruktimport - nesten alle som mangler rails er import. Mulig det endrer seg litt nå som mange nye biler ikke kommer med rails lenger, f.eks. nye A4, Avensis, osv. De har bare disse droprailsa eller hva det kalles, bare en liten kant på taket. Da blir det kanskje ikke så rart å se stasjonvogner uten rails lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Må si meg enig med Gunnar her. Jeg er også en av de som synes det bør være rails på en stasjonsvogn. Har ikke tenkt så mye over E91 før, men synes hvertfall at dette er et must på både E39,E46 og E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Min e91 har ikke rails--ser lavere og mer sportslig ut uten rails,her kommer en SPORTSLIG stasjonsvogn---har enda ikke sett en V70 eller Mondeo uten rails. At det ser sportslig ut uten rails tror jeg du kan få mange meninger om. Personlig syns jeg bare det ser teit ut uten rails, både på E39, E46, E61 og E91. Dessuten er det jo også brukt som metode for å se om en bil er bruktimport - nesten alle som mangler rails er import. Mulig det endrer seg litt nå som mange nye biler ikke kommer med rails lenger, f.eks. nye A4, Avensis, osv. De har bare disse droprailsa eller hva det kalles, bare en liten kant på taket. Da blir det kanskje ikke så rart å se stasjonvogner uten rails lenger. +1 på dette Gunnar. Da jeg kjøpte bilen min hadde den ikke rails, det var det første jeg måtte få montert på.. hver gang jeg kikket på bilen, så var det noe som manglet.. og det var rails.. heh. Nydelig bil du har fått deg, rails og baklykter er første mod du skal gjøre, synes jeg Går an å glede seg til vinteren i en BMW X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå