Gå til innhold

bmw klubb medlemmer i bladet!

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

I forbindelse med neste utgave av klubb-bladet FAHRFREUDE skal vi ha inn et nytt konsept.

Vi skal da på to hele sider ta for oss DERE! Mannen i gata som er medlem i klubben. Og dere får da sjans til å fortelle litt om dere og hvorfor dere er med i klubben, samt ha med TO bilder av bilen deres!

Det blir FIRE medlemmer i hver utgave som får komme med.

Så, det jeg trenger da er:

-TO bilder av bilen.

-ETT bilde av deg ( evt et med deg OG bilen på samme bilde.)

-Navn, alder og bosted

-Hvorfor meldte du deg inn i klubben?

-Fortell litt om bilen din.

-Fremtidige planer?

-Ønsker for klubben videre?

Vi skal prøve å få med en jente hver gang, så da ser jeg for meg tre gutter og en jente som får sine bilder på trykk.

Da ber jeg om at dette foreløpig sendes til

gofaster@start.no

Bildene må være i høy oppløsning, så glem mobiltelefonbilder etc..

og så skal jeg gi beskjed når jeg har valgt ut fire slik at dere kan slutte å sende inn flere før neste gang vi skal lage blad.

Hilsen H_c, den nye REDAKSJONSMEDARBEIDEREN! !!! [skål]

ps du MÅ være medlem for å sende inn, og du må også være medlem for å få bladet! så er du ikke det så kom deg til bmwccn.no og meld deg inn!

skal vi se om jeg ikke får med en link også her:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/index_innmelding.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tviler på at dere vil ha noen inn fra Sørlandet :)

-Hvorfor meldte du deg inn i klubben?

-> For å møte mennesker med felles interesser og delta på lokale treff.

-Ønsker for klubben videre?

-> Et lokallag for Agder er vel en start?

Er jo faen mer liv på kirkegården.

Sånn sett så føler jeg et mine BMWCCN penger går rett i dass. Just my 0,02$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wabby, tja, jeg vet det er litt verdensmesterskap i SOMMEL p åsørlandet..

hee, men for de 400 kr i medlemskapsavgift får du GODE rabatter på mekonomen, og div andre, samt din likale bmw forhandler?

Og så får du det ultimate grommeste bmw magasiner ever i postkassen hver tredje mnd.. hehe..

dere har jo og den banen der hvor gatebil har show hvert år`snekkre i sammen et lokal-lag og få gang på det. det er rett og slett FLAUT at det ikke er et solid lokal-lag på sørlandet!

og wabby, jeg tar gjerne imot disse synspunktene i bladet.. hvis du er medlem da? så kanskje vi kunne fått sparka liv i noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_C: Jeg er medlem :) (#10223)

Alle delene jeg kjøper til bilen min kjøper jeg via VW-Audi klubben da de rabattene er grommere ;)

Vi har bane som er åpen for drifting annen hver søndag, vi har mekkeklubben som kanskje kan stille opp med litt(?).

Vi har et lass av resturantrer og parkeringsplasser hvor vi kan samles og trøkke i oss pizza o.l.

Det er ikke mangel på plass og sted, men initiativ dessverre.

Ser mange her på Bimmers som er fra kr.sand, litt lokal treff har det også vært. Men veldig få av dem har aldri klart å se poenget med å bli medlem.

Jeg er medlem fordi jeg liker å støtte noe jeg mener er bra, men BMWCCN har i mine øyner vært en fjas på sørlandet (nå har jeg vært vant med VAG klubben i 5 år så jeg har kanskje litt andre forventninger).

Av den grunn kjører jeg også med Bimmers.no skiltplater istedenfor BMWCCN da jeg føler det gir mer tilhørighet.

Anywho, det er ikke dette tråden direkte handlet om så beklager for offtopic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c : Rabatter på Mekonomen? Dette har ikke jeg fått med meg, trodde det var kunn på bmw-forhandlere..

Finnes det kanskje en liste noen plass?

Min erfaring er at det er kun hos Mekonomen i Stavanger dessverre. Er ingen andre som har hørt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c : Rabatter på Mekonomen? Dette har ikke jeg fått med meg, trodde det var kunn på bmw-forhandlere..

Finnes det kanskje en liste noen plass?

Min erfaring er at det er kun hos Mekonomen i Stavanger dessverre. Er ingen andre som har hørt om det.

Og Mekonomen Haugesund. Det ligger faktisk en egen tråd her inne om hvilke mekonomen butikker BMWccN får rabatter i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...