Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ser på navnet så skjønner man hvor han er fra. Smaken hans når det gjelder bil er ikke forenelig med min...Men nok prat. Jeg skal ut og sinke alle bilene på E6 forbi her!

Skrevet

Ser bilde av eieren? i speilet på det ene bildet. Ellers ser det jo ut som om bilen har stått en stund ettersom bremseskivene er "noe" rustne. Han har egentlig gjort alt med den bilen, jeg ikke ville gjort, og alt jeg ville gjort- har han ikke gjort.. Jeg kan helt ærlig ikke forstå hvordan noen syns det der er pent? Og vi som snakker om at en rieger infinity bakfanger, og e39m5 frontfanger er gale..

Skrevet
HAHAHAH, se på bildet nummer 3 i speilet :lol:

Ellers en flott bil dette...

HAHAHHAHAHAHA!!!!1

Vedder på du får med han på kjøpet!

Skvatt jo for faen. Nesten som de "when you see it, you'll shit bricks" bildene. hahaha

Det skulle vært en lov mot det der.. Men den er jo tross alt SINKET ned. hahaha

Skrevet

Oh... My...God! Lurer på om folk som styler biler slik har en sånn "ut av kroppen" opplevelse, der de ser seg selv ødelegge bilen totalt, men ikke klarer å stoppe det. Må jo være eneste forklaringen, greit nok at folk har forskjellig smak, men hvordan noen i det hele tatt kan synest det der er pent er beyond me.

Skrevet

da jeg så overskriften på denne posten trodde jeg det var en link til csl'n til magnus, men når linken ble åpnet og bilder kom til syne så fikk jeg mest lyst til og tippe laptoppen ned fra borde.. helt til jeg fikk se i speilet på bilde nr 3.. da måtte jeg bare le :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...