Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Hei! Har et sett med 17" felger fra E39 som er i M5 stil, og jeg lurer på om de er kinakopi. Da regner jeg med at det er en nørd her ute som vet alt om slike felger, og hva jeg kan gjøre for å finne ut om de er ektE Regner ikke med at desse felgene stammer fra en ekte M5 for de hadde vel 18", men BMW har da vel laget flere varianter kan jeg tenke meg, og vil da luke ut at dette ikke er kinakopier. Grunner til at jeg vil det er at det er en ubalanse uten like i de når jeg kommer over 80-90, og har slitte dekk på samme tid, så vil jeg ikke bruke opp penger på å kjøpe nye dekk til, og balansere felger som kan være skeive på grunn av at de er en kjip kopi. Var såvidt ute å kikka bak ene felgen i stad, og det sto mye forskjellige der, men det jeg huske er at det stod Made in U.E (altså Union Europe), og at det var et merke som liknet en liten "m" (Liten, som i uten caps lock). Eneste forskjellen var at det stakk en liten bue ut fra toppen av m'en på venstre side, og noe liknende på høgre side av m'en. Sier dette dere noe ? De er heller ikke noe spesielt lette! Mvh Anders
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Er den orginal felg så står det bmw bak på en av eikene. Se om du finer ett delenummer bak på felgen, så kan du sjekke numemret på online etk
Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Ikke noe BMW eller nummer... Men det merket jeg snakker om, det ser på en måte ut som en J som henger sammen med en oppned m
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Ikke noe BMW eller nummer...Men det merket jeg snakker om, det ser på en måte ut som en J som henger sammen med en oppned m Da er de ikke orginale
Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Selv om det står de er laget i europa? Er det noen som lager europeiske kopier?
Robin L Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 mener å huske at e39 m5 felger kun kom i 18" jeg. noen som kan bekrefte det?
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Selv om det står de er laget i europa? Er det noen som lager europeiske kopier? Det er mange felgprodusenter i europa. mener å huske at e39 m5 felger kun kom i 18" jeg. noen som kan bekrefte det? Aldri sett noen orginale i 17", men skal ikke si noe sikkert. Etter hva jeg kan finne på online etk så er de kun levert i 18"...
Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Tror de felgene som ble levert med M5'en kom i 18" liksom, men jeg hadde et lite håp om at de også lagde et par andre varianter av felgen, altså i andre dimensjoner til de som ønsket det. Synes dette er veldig kjipt, for det er dumt for en student å kjøpe nye dekk og balansere hjula for dyre dommer for så at det fortsatt ikke er i orden på grunn av skeivheter liksom, hadde vert veldig kjipt å kaste bort de penga Skal jeg ta meg arbeidet med å skaffe bilder av innsiden og det som står eller er ikke det nødvendig?
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Siden det ikke står bmw og ett delenummer på innsiden av en av eikene så er det ikke orginale. Det er like dumt å kjøpe nye dekk og prøve å avbalansere, for så å finne ut at det ikke går med orginale som med kopier...
Lars89 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Tror de kom i 17-tommer som originale vinterhjul også. Kom med bilder
Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Pokker heller... Bra forbanna på karen som solgte meg nå altså... Gav 4500 kroner for desse, og dette MED slitne dekk, men i tro om at det var ekte vare... Ble sendt til meg uten at jeg så på dem, for jeg hadde ikke anledning til å se på dem... Kan skaffe bilder i morgen ! Så ikke glem ut tråden min her!
bjalle Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 står delenr bak på eikene på orginale 18" m5,noen 17" har også delenr bak på eikene men disse er falske selv om de blir solgt som orginale,regner med det er 18" 8 tom fram 9,5 bak M5 M-Doppelspeiche 65 Chrome shadow felger du mener.Du har nok desverre fått kinafelger .
Perfero Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Pokker... Kan vel glemme å få solgt desse for 4000... Er sikkert ingen andre enn meg som finner på å kjøpe sånn...... Får se over situasjonen til våre og se om jeg skaffer nye dekk og balanserer, eller om jeg selger...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Krev halve kjøpssummen igjen, eller hev kjøpet.
Perfero Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Hehe, hadde det bare vert så enkelt... Kjøpte felgene i vår, og husker ikke hvem fyren var Trodde det var et bankers kjøp jeg, så jeg var ikke så fryktelig nøyen med å holde regnskap den gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå