Gå til innhold

4stk delebiler hugges E34540,sort skinn,v8 front,m5 fangere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Begynner og bli "Voksen" og funnet ut att det finnes folk der ute som trenger deler også, i steden for att det skal stå her på gården.

Alt er e34

Har en stk 94 mod bmw 540ia med sort M-sport skinn interiør med setevarmere. bilen er komplett uten motor girkasse. uten v8 frontfanger. svenskregistrert og noe rust. m5 sideskjørt, v8 front. (U fanger som sagt)

AC,el. takluke, faclift, el vinduer fremme og bak, Cruise-c, antispinn osv. slitte bremseklosser bak. alt av el. utstyr.

256 000km. har også strøkent M-sport sort skinn med elektriske justeringer (U memory) og comfor bakstoler med nakkestøtte og oppevaringsboks i midtkonsoll i min 540ia bruksbil om noen bytter bort comfor skinn med mellomlegg til meg evnt.

en stk 524 TD så og si komplett men står noenlunde i deler. 90 mod ?opplyste biltilsynet når jeg ringte og oppga rammenummer. AC, stoffinteriør.

320 000km

en stk 525 TDS 92 mod. Totalt ribbet, men har alle delene. stoffinteriør. webasto, AC, alarm. servicehefte til

350 000km. servicehefte frem til 300 000km men solgt dieselpumpa og div småtteri.

og en 520 i 24v 90 mod delebil, som jeg har brukt mye deler fra. min førstebil som trolig aldri vil forlate gården. kolisjonskadet og liggi ute i 2 år uten tak, men med pressenning, el vindu fremme.

270 000km ca.

Fant ut att jeg hadde M3 kanalskjørt til e36 også. (farge: Lagunegrønn met.) meget pene.

Også har jeg bakrute senk til e36 som er helt ny i plast. BS bildeler glassfiber ulakkert.

Jeg legger inn bilder ettersom dere spør, for er litt mye deler og ta bilde av.

Har masse deler til e34. fra andre e34 og e30 som alerede er hugget etter plukking. Om det er noe du måtte trenge, så kontakt meg så skal jeg undersøke om jeg har. holder til mellom hamar og lillehammer (nordre ringsaker i hedmark)

Kontaktinformasjon:

Navn: Torgeir Fauskrud.

Adresse: Brukroveien 260.

Sted: Brøttum.

Tlf nr1: 478 04 110.

Tlf nr2: 474 43 392.

Kan kontaktes mellom kl 06:00 og 22:00. (Fredag til Søndag - Døynet rundt(Vil jeg ikke ta tlf, eller om jeg sover så svarer jeg ikke)) he he

Mvh Torgeir Fauskrud

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

God kveld!

Venstre framskjer er ikke noe og spare på, men panseret er bra utenom steinsprutskader. v8 panseret og grillen er mørke grønn. fargekode er jeg usikker på.

Skal prøve og få tatt bilder av mye av delene i morgen om jeg får tid.

Torgeir.

Skrevet
Har du en styresnekke uten slakk til en fornuftig pris?

Har snekker som er bra til 535i, 540ia, 525 TDS, og 524 TD.

har ingen til 520. men mulig det passer fra noen av diesel bilene ?

Skrevet
Flott det :) Hvor mye skal du eventuelt ha for v8 panser? Fint hvis du sjekker fargekode :)

Hei igjen.

Fargekoden er ikke opnåerlig for meg og spore, for 540 delebilen er 181 Diamant svart metalikk. panseret og grill ble byttet av forige eier uten og lakkeres.

Skrevet
Hvor mye skal du ha for panser?

2500,- for panser med henglser, pansertrekk, grill med nyrer og lyktgrill tenkte jeg.

tenkte også på ca 5000,- for komplett interiør med sorte M sport stoler, dørtrekk midtkonsoll b stolpe deksel osv.

Torgeir

Skrevet

Har du høyre framdør og venstre bakdør som er rustfri?

Trenger også VENSTRE bakskjerm uten rust i nerkant mot støtfanger.

Dette ser du ved å ta bort bagasjeromstrekket og lyse ned i falsekanten på bakskjermen/ avstiverplate.

Trenger "bakskjermskanten" fra bakplateskjøt til fram til hjulbue ev, hele bakskjermen. PRIS?

vzs0hsb66p39so067fqp.jpg

hgz6jcdmg080fmtp84fh.jpg

q6w5sn39vkefioknvbiy.jpg

Beklager dårlige mobil bilder, men de duger vel som illustrasjon?

Per Christian

Skrevet

Dører har jeg, mange som er hele med både el vinduer og sveiv.

4 stk

Alpinwhite 2 manuel sveiv

4 stk diamantsorte med skjollete i lakken el vinduer.

alle er så og si rustfrie. litt overflate i nedre kant på de sorte.

Bakskjermen er jeg usikker på, men skal undersøke og ta bilder søndag eller mandag.

Torgeir

Skrevet

Hei Torgeir

Fint om du kan PMe meg så snart du finner ut av det og får satt en pris på det Har 4 dører som venter på meg i Stavanger, men det er dyrt med frakt

P;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...