MikaelR Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ta ut sete på baksete å dunk på det svarte lokket (høyre side) som det går 2 bensinslanga inn i mens du får noen til å prøv å start bil vis motor bynn å host igang eller starta å stoppa er bensinpumpa defekt! Defekt bensin pumpe vises ikke på en diagnose test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Ta ut sete på baksete å dunk på det svarte lokket (høyre side) som det går 2 bensinslanga inn i mens du får noen til å prøv å start bil vis motor bynn å host igang eller starta å stoppa er bensinpumpa defekt! Defekt bensin pumpe vises ikke på en diagnose test oki! takk for all hjelp hittil folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 no går bilen att, felt ka bare litt tålmodighet kan gjera altså så klarte eg teorien i dag så no e alt bare GOÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Kjører du selv monica? kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. Hehe, tar jeg det som et tjaa? Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt. Puh, bare å ta seg en tur utover til Østerøya, har ikke sett politi der i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 gratulerer med bestått teori da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Kjører du selv monica? kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. Hehe, tar jeg det som et tjaa? Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt. Puh, bare å ta seg en tur utover til Østerøya, har ikke sett politi der i det hele tatt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 gratulerer med bestått teori da takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Grattis med teorien ja l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 gratulerer ja=) tøff bil btw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Grattis med teorien ja l takk for det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 gratulerer ja=) tøff bil btw=) takk! den e blitt tøffare no, men har kje bilde av da si bilen står i garasje eit lite stykke frå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Okei=) Må få tatt noen bilder når du er der neste gang:D Vil ha større motor jeg også Lykke til videre med bilen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Okei=) Må få tatt noen bilder når du er der neste gang:D Vil ha større motor jeg også Lykke til videre med bilen=) jepp, må da:D ka bimmer e da d har då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Gratulerer med pen bil! Kult med jenter som har Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Gratulerer med pen bil! Kult med jenter som har Bmw takk for da! ja da tykkjer eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå