Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Kjenner til di jekkfestene ja :) Var noe av det samme på min, gummiklossen under jekkfestet hadde falt ut og forrige eier såg sikkert di 70 kronene som ei dyr invistering :applause: Var heldigvis ikke komt lengre enn at jeg fikk forsterka det gamle festet og sveist på ny underplate :)

Bra du har motivasjon ivertfall, veit det ofte blir tungt når man endelig føler seg ferdig og så finner "litt til" :D Bare husk rett etterbehandling, ellers sitter man der igjen før man vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kult med jenter som verdsetter en orntli bil og tørr å kjøre annet enn Polo, Golf o.l.

Her jeg bor har vi ei lokal ei som jobber på Statoil og kjører rød 325. Hun tar seg skikkelig godt ut i den bilen vil jeg si, og det vil nok du også gjøre i din ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kjenner til di jekkfestene ja :) Var noe av det samme på min, gummiklossen under jekkfestet hadde falt ut og forrige eier såg sikkert di 70 kronene som ei dyr invistering :applause: Var heldigvis ikke komt lengre enn at jeg fikk forsterka det gamle festet og sveist på ny underplate :)

Bra du har motivasjon ivertfall, veit det ofte blir tungt når man endelig føler seg ferdig og så finner "litt til" :D Bare husk rett etterbehandling, ellers sitter man der igjen før man vet ordet av det.

hehe ja motivasjonen e som oftast på topp men når da kjeme meir rust så vert den så som så. :P

Heilt sannt, for detta her gjer eg ikkje ein gong t! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kult med jenter som verdsetter en orntli bil og tørr å kjøre annet enn Polo, Golf o.l.

Her jeg bor har vi ei lokal ei som jobber på Statoil og kjører rød 325. Hun tar seg skikkelig godt ut i den bilen vil jeg si, og det vil nok du også gjøre i din ;-)

jo takk! :)

ein ting e no værtfall sikkert at eg hadde aldri kjøpt noko golf elle polo elle noko ana liten kånebil!

hehe ja satser på da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...