Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner til di jekkfestene ja :) Var noe av det samme på min, gummiklossen under jekkfestet hadde falt ut og forrige eier såg sikkert di 70 kronene som ei dyr invistering :applause: Var heldigvis ikke komt lengre enn at jeg fikk forsterka det gamle festet og sveist på ny underplate :)

Bra du har motivasjon ivertfall, veit det ofte blir tungt når man endelig føler seg ferdig og så finner "litt til" :D Bare husk rett etterbehandling, ellers sitter man der igjen før man vet ordet av det.

Skrevet

Gratulerer kult med jenter som verdsetter en orntli bil og tørr å kjøre annet enn Polo, Golf o.l.

Her jeg bor har vi ei lokal ei som jobber på Statoil og kjører rød 325. Hun tar seg skikkelig godt ut i den bilen vil jeg si, og det vil nok du også gjøre i din ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet
Kjenner til di jekkfestene ja :) Var noe av det samme på min, gummiklossen under jekkfestet hadde falt ut og forrige eier såg sikkert di 70 kronene som ei dyr invistering :applause: Var heldigvis ikke komt lengre enn at jeg fikk forsterka det gamle festet og sveist på ny underplate :)

Bra du har motivasjon ivertfall, veit det ofte blir tungt når man endelig føler seg ferdig og så finner "litt til" :D Bare husk rett etterbehandling, ellers sitter man der igjen før man vet ordet av det.

hehe ja motivasjonen e som oftast på topp men når da kjeme meir rust så vert den så som så. :P

Heilt sannt, for detta her gjer eg ikkje ein gong t! :)

Skrevet
Gratulerer kult med jenter som verdsetter en orntli bil og tørr å kjøre annet enn Polo, Golf o.l.

Her jeg bor har vi ei lokal ei som jobber på Statoil og kjører rød 325. Hun tar seg skikkelig godt ut i den bilen vil jeg si, og det vil nok du også gjøre i din ;-)

jo takk! :)

ein ting e no værtfall sikkert at eg hadde aldri kjøpt noko golf elle polo elle noko ana liten kånebil!

hehe ja satser på da! ;)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

karosseriet e så å sei ferdi litt sparkling å pussing som gjennstår sjølvsagt.

bilde av bilen kjeme sikkert i morgo..

17431147995544084465.jpg

måtte forsterke feste til Dynamoen så fekk ein på jobb t å sveisa!

19208873669385874271.jpg

Grenrøra er på motoren!

78635287216473966972.jpg

72144385350400709429.jpg

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...