Torek Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Japsefelger, japsevinge og japseeksos. Niiiiiiice! Likevel, det ser ut som det er seriøs banebil da. Det veier isåfall opp alt sammen!
Gjest Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 wtf? ja jeg regnte med at du viste at en spoiler gir downforce.. poenget er at om man skal sette opp understellet til en potesiell csl, så trenger man ikke den faktiske vinga for å gjøre det, du trenger bare samme trykk. da er det jo bedre å gjøre det enkelt istedetfor å vise alle hvordan designet kommer til å bli. og hvem styler en ny m3 med bur og enkel men stygg spoiler? ser ikke helt hvilke personer som tar seg bryet med bur, for så å montere en slik spoiler.. for all del, jeg vet at det er mange rare mennesker der ute. sier ikke at det ikke er en privat person, men du har jo ikke noe bedre grunnlag for å si det enn dem som sier det er en test bil har for å si det.. blir jo bare synsing uansett..
David Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Dette er nye M3 GTS https://www.m-power.com/_open/b/home.jsp?lang=nn
S.Arnesen Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Dette er nye M3 GTS Det stemmer. Denne har gått rundt i München's gater ganske lenge, da denne bilen er den eneste bilen som har den nye 4.4l v8'eren, så de har testet hvordan den maskinisten fungerer. Den oransje gts'en som er på bilder og film er bare en "dummy" gts foreløpig. Den har ikke de justerings mulighetene den er opplyst å ha, og den har drivverk og motor fra vanlig m3. Det er opplyst at motoren vil ha ca 470hk offisielt, men den vil ha over 500 reele hk når den kommer for salg
///ben Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Japsefelger, japsevinge og japseeksos. Niiiiiiice! Likevel, det ser ut som det er seriøs banebil da. Det veier isåfall opp alt sammen! Jeg vet ikke jeg, men det lille flagget på sideruten der sier vel sitt?
///ben Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Japsefelger, japsevinge og japseeksos. Niiiiiiice! Likevel, det ser ut som det er seriøs banebil da. Det veier isåfall opp alt sammen! Jeg vet ikke jeg, men det lille flagget på sideruten der sier vel sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå