Bass-Metal Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 har nettop kjøpt en bmw 520i e34, det er slark i styre + hele bilen vibreren noe jævligt når jeg kommer opp i 80-90km/t, noen som vet hva problemet kan være? takker for all hjelp er ny innen bilskruing ^^ eieren sa at demperene var ødelagt var derfor det riste men jeg tviler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg ville først ha balansert hjulene. Sjekk også om det skal være/mangler senterringer i felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass-Metal Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 har orginal felger:P tenker også på balansering men er en del slark i styre også? går det ann å stramme på styresnekka eller tannstanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Snekka kan strammes. Det kan lønne seg å stramme litt flere ganger og ta en prøvetur etter hver gang. Blir styringen hakkete har du strammet for mye. Prøv også å stramme mutteren på splinen. Det står også om dette her: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... ering+play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ristinga er somregel casterstag foran. Enkle å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 du kan strame snekka men det er nok ikke derfor det rister, det med stramingen er at du strammer til slakken i styringen, enkle grep er og ta av hjulene og sjekke om du har senter ringer eller om hullet i felgen passer i sporet på navet skikkelig. du kan også balansere felgene, loddene i felgene kan jo løstne så dette er uansett lurt og gjøre. deretter kan du sjekke opphengskuler, foringer og slikt i forstillingen og bakstillingen. om du ikke vet hvordan du skal sjekke disse kan det vere lurt og ha hjelp av noen eller ta en slags eu kontroll på et verksted. er ivertfall slakke og slikt du skal se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ristinga er somregel casterstag foran.Enkle å bytte. Min ristet med samme symptom som din bil. Kan ikke sette fingeren nøyakti på hva det var som utgjorde ristinga, men etter å ha byttet casterstag, bærearm og endeledd på begge sider forran forsvant ristinga helt Jeg byttet alt i en smell da alt var slitt så det trenger ikke du å gjøre, men endeledd og casterstag er kjente syndere innen risting Og ja, enkelt å bytte. Ligger bilder fra dette i tråden om min 520 på side 7 (tror jeg), se signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå