hanskr Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 ååååååååååååååååååååååååååååå så pen den har blitt no vil eg og ut å kjøre
Hjelen Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Får legge ut noen nye bilder av hvordan min har blitt så langt. Senkesett er bestilt, å M5-plasten venter på lakk. så den er ikke helt ferdig.
///MPower Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 var på et lite bimmertreff igår, låner noe bilder som ble tatt der.
bingo Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Det var da veldig med fine biler det skulle være her da! må jo snart vurdere å lakkere å legge ut en formue på den bilen min
S. Gunstad Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Får legge ut noen nye bilder av hvordan min har blitt så langt.Senkesett er bestilt, å M5-plasten venter på lakk. så den er ikke helt ferdig. Hvilket senkesett kjøpte du? Kan du legge ut før/etter bilder?
Hjelen Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Supersport 60/40 fra GS. Det har ikke kommet enda, å jeg reiser bort på jobb på søndag. Men bilder kommer i tråden min etter montering skal legge til et bilde her og hvis jeg husker det Spent på hvordan det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå