Richie85 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Får bare mer og mer lyst på E34 som pendlerbil til og fra jobb! Elsker det utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 @ Neonmuffler: Den lille leppa du har under fangeren, er det den rieger infinity greia? Eller rettere sagt, hvilken leppe er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 @ Neonmuffler:Den lille leppa du har under fangeren, er det den rieger infinity greia? Eller rettere sagt, hvilken leppe er det? er org Mtech eneste er at jeg fjerna noen stenger i "grillen" for en cleanere look + at jeg har ikke de deksla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Må vel legge inn noen skrytebilder nå som jeg har fått på sommerhjula Er montert Bilstein B6 og senka cirka 2 centi foran den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Deilig rødfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zevs Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Dette er min åkerbil og vegskråpe! Vurderes Solgt(se egen salgstråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Må vel legge inn noen skrytebilder nå som jeg har fått på sommerhjula Er montert Bilstein B6 og senka cirka 2 centi foran den siste uka Flott bil! Har du kun senka foran? Senkefjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Senka kun foran ja.. Tok av en runde på orginalfjæra (M-tech) Da jeg så bror min gjorde det på M5'en, og det ble så bra at jeg fant ut jeg skulle prøve selv Bilsteindemperne er såpass stive at det fungerer bra! Skal ikke senke bak, da jeg synes den er lav nok som den er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Aha, black&decker senk Jeg har B6 og Eibach fjærer. Syns det er veldig stivt foran. Og stuket på bilen er ikke helt bra. skulle vært noen cm ned foran og opp bak.. Har ikke funnet noen god løsning på problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Nei, trur det var Würth jeg gitt Syns enda jeg kunne fått den litt lavere foran, men det blir for mye å ta av en runde til.. Håper den blir litt høyere bak når jeg får på Bilstein-dempere der også, ble høyere foran hvertfall, av en eller annen merkelig grunn (cirka 1-2 centi) Savner stuket jeg også, mange e34'er jeg har sett er ofte lavere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 stygt med sigen rumpe ja, er flott bil har du rissa-man;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 takk takk, er meget fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Brodern sin 525 og min 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå