Lapin Kulta Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Misunner deg interiøret Bimmer89! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja det er veldig bra Ikke mye slitt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvilken mod. er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Det er jeg ikke sikker på dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 feit denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Sommern er rett rundt hjørnet, og nye sommersko er på! : ) Men dessverre står bilen da diffen tok kvelden for meg igår kveld Men sånt skjer! Da kan jeg få pussa ned bilen og få lakkert den! Denne sommeren blir KNALL! Her er noen bilder Bilen blir plassert pent foran døra her hjemme av Viking. Nye sommersko Det var det for denne gang. Etter lakkeringa blir det fler bilder! Hehe. Nå er det bare å pusse ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig E34 du har SofaKingFresh!! Hvor får man kjøpt sånn gul film du har på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Hehe, takk Lapin Kulta : ) Varmer! Kjøpte de på lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha Hehe Takk skal du ha! Gjenstår no småplukk enda, men nå står jo bilen, så da kan jeg jo begynne Hehe. Er bare å begynne på din og om det er noe du skal ha annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hehe, takk Lapin Kulta : ) Varmer! Kjøpte de på lamin-x.com Takker! Hvordan er det med leveringstid og kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Hehe, takk Lapin Kulta : ) Varmer! Kjøpte de på lamin-x.com Takker! Hvordan er det med leveringstid og kvalitet? Leveringstida kunne vært kortere, men 2-4 uler egentlig Kvaliteten er super! Ganske tjukk film, tåler en del Og lett å legge p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Får vel legge inn litt bilder av min E34. Original 540iT manuell fra 1994. Importert fra Tyskland i 1996. Har ikke hatt noen skikkelig fotosession med denne ennå, men noen bilder fra vårmønstringen på Valle Hovin i år. Vasket motorrom Og et par bilder av bilen på isen i Sigdal i februar i år. Borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå