Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Fy faen, mye rått her! Hvordan felger har du SofaKingFresh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Felgene mine er av type AC Schnitzer Type II. Replikaer, som jeg har lakkert med Super RAL 9005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 mye bra e34 her nå ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Du fikk tak i de gule lyktene din bilen din også altså, Neon? ;P Enig at det er mye pent av E34 gjengen her. Skulle likt å se fler bli bitt av basillen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 fant aldri noen egentlig, bare lagde mine egne imens:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kunne gitt meg en oppskrift åssen du gjorde det, på PM ? Har et sett ekstra liggende, og vil se åssen det blir på min. samme greia som med sorte hella, bare gult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Min helt orginal: Slik jeg kjøpte den. Med litt mods Film http://s278.photobucket.com/albums/kk10 ... 009042.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 540'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Mye bra E34 nå!! Ingen som har Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Mye flott e34 her inne. Her e då doningen min. Den har gjennomgått stor forandring siden eg kjøpte den for snart 2 år siden. Både motor, interiør og eksteriør. Slik den var: Og sånn den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Litt flere : Slik den var ved kjøp 2007: Nå i 2009: Siste bilde med vintersko, før den ble kjørt inn i en oppvarmet garsje sammen med venner den kunne diskutere sporvalg med i vinter, fri for salt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nydelig bil Glenno! Hvite blinklys bak gjør seg på Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nydelig bil Glenno!Hvite blinklys bak gjør seg på Touring! Takk, hyggelig høre. Manglet det for å få helheten med de andre blanke lyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det mye jobb å skifte glassene? Har funnet en Svensk side som selger dette, noen Norske som har? Må man betale toll fra Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det mye jobb å skifte glassene?Har funnet en Svensk side som selger dette, noen Norske som har? Må man betale toll fra Sverige? Det kommer litt ann på hvor flink enn er. Enn får ikke kjøpt hele lykter men kun den de hvite glassene. Jeg kjøpte min fra en kar i Østerike (hoffman... ) (kunne velge mellom de jeg har og smoke) og hjelp av Jonner`n. Må skjære ut de orange og lime på de hvite. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=13 Om det er toll så tror jeg deler under 6000,- er det kun moms på. Sjekk toll.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå