Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig fin, grom og veldholdt touring du har Ca///e.

Noen mimre bilder fra høst mønstringen på frogneseteren 2009 bmwccn øst avd, fra den gang jeg og Jonnern også kjørte E34 touring :-).

mf4bl6wg4t260o0gtqhy.jpg

gbxwnmipiz6jhis7jea5.jpg

Skrevet
Utrolig fin, grom og veldholdt touring du har Ca///e.

Noen mimre bilder fra høst mønstringen på frogneseteren 2009 bmwccn øst avd, fra den gang jeg og Jonnern også kjørte E34 touring :-).

mf4bl6wg4t260o0gtqhy.jpg

gbxwnmipiz6jhis7jea5.jpg

hvor får dere tak i sånne baklykter med hvit blink til touring???

Skrevet
Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha :D

Hehe :) Takk skal du ha! Gjenstår no småplukk enda, men nå står jo bilen, så da kan jeg jo begynne :) Hehe. Er bare å begynne på din og om det er noe du skal ha annerledes ;)

Ja er det men mangler garasje :P Også står min og akurat no :(

Skrevet
Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha :D

Hehe :) Takk skal du ha! Gjenstår no småplukk enda, men nå står jo bilen, så da kan jeg jo begynne :) Hehe. Er bare å begynne på din og om det er noe du skal ha annerledes ;)

Ja er det men mangler garasje :P Også står min og akurat no :(

Hehe, jeg har heller ikke garasje :P Vi har, men bilen min nektes plass der. Pappa vil ha bilene sine der istedet :( Gjør alt i gården på godværs dager :D

Skrevet
Du skrur jo overalt da Martin :P Begynner forresten på bilen til helga, så er bare å ta seg en tur innom garasjen hjemme :D:D

Hehe, sant det. Der det er flatt nok osv. er det muligheter for å skru :D Tar turen innom :) Får mest sannsynligvis solgt de sorte felgene i morgen, og da ska jeg te Notodden og hente ny diff. Så bærer det turen hjem for å skifte den nok en gang :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...