Gå til innhold

Post bilder av din E34 her!

Share

Anbefalte innlegg

Utrolig fin, grom og veldholdt touring du har Ca///e.

Noen mimre bilder fra høst mønstringen på frogneseteren 2009 bmwccn øst avd, fra den gang jeg og Jonnern også kjørte E34 touring :-).

mf4bl6wg4t260o0gtqhy.jpg

gbxwnmipiz6jhis7jea5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin, grom og veldholdt touring du har Ca///e.

Noen mimre bilder fra høst mønstringen på frogneseteren 2009 bmwccn øst avd, fra den gang jeg og Jonnern også kjørte E34 touring :-).

mf4bl6wg4t260o0gtqhy.jpg

gbxwnmipiz6jhis7jea5.jpg

hvor får dere tak i sånne baklykter med hvit blink til touring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha :D

Hehe :) Takk skal du ha! Gjenstår no småplukk enda, men nå står jo bilen, så da kan jeg jo begynne :) Hehe. Er bare å begynne på din og om det er noe du skal ha annerledes ;)

Ja er det men mangler garasje :P Også står min og akurat no :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så deilig bilen din var SofaKingFresh !!! Nydelig bil og gjenomført, Akurat en sånn vil jeg ha :D

Hehe :) Takk skal du ha! Gjenstår no småplukk enda, men nå står jo bilen, så da kan jeg jo begynne :) Hehe. Er bare å begynne på din og om det er noe du skal ha annerledes ;)

Ja er det men mangler garasje :P Også står min og akurat no :(

Hehe, jeg har heller ikke garasje :P Vi har, men bilen min nektes plass der. Pappa vil ha bilene sine der istedet :( Gjør alt i gården på godværs dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrur jo overalt da Martin :P Begynner forresten på bilen til helga, så er bare å ta seg en tur innom garasjen hjemme :D:D

Hehe, sant det. Der det er flatt nok osv. er det muligheter for å skru :D Tar turen innom :) Får mest sannsynligvis solgt de sorte felgene i morgen, og da ska jeg te Notodden og hente ny diff. Så bærer det turen hjem for å skifte den nok en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...