PowerPro Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Min 525iX Stylingen er på vei av og til fordel for orginalt Denne var drit rå så etter min meining, ikke hiv på styling +1 synes også du burde sote siderutene foran også Vet ikke om jeg gjode meg klar nok sitter styling fangere og sideskjørt på bilen, ikke min smak og skal på med orginal fangere og sideskjørter. Må bare få noe lakk på delene først =) Er det ikke Original Aerodynamikk fanger fremme da, ville ha beholdt den, og kasta resten av den uoriginale plastikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Er det ikke Original Aerodynamikk fanger fremme da, ville ha beholdt den, og kasta resten av den uoriginale plastikken. Skal ikke si det sikkert da jeg ikke vet hundre prosent sikkert., er limt og skrud nedre delen. Tror er noe rieger greier som sideskjørtene og bakfangeren :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 fronten er original bmw aerodynamic ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 fronten er original bmw aerodynamic ja Takk, skal se om den blir beholdt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 nydelig;) hvis det er min du sikter til så takker jeg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 jepp, var deg;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 sugent og ufullstendig bilde. har montert sorte fronlykter og blinkers siden bildet ble tatt. sorte grøftlys er på vei og fangeren skal selvfølgelig lakkes. listene står også på nå må få skifta ut bmw merkene, forrige eier hadde lakka dem svart =O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Nydelig touring D.C.V og Sealed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 min 520i Flott bil med rette stylinga! Men jeg savner litt svarte detaljer i fronten, syns at linjene kommer bedre fram hvis man får litt brytning i fronten Evt. sorte nyrer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 veldig mange flotte e34 her slenger ut et par bilder av min er under oppussing. er en m50b25 motor i den som har rulla 200 ca. denne skal hellakkeres i daytona voilet med m5 styling. koffertlokket er lakkert med sprayboks pga har fjernet emblemmet så det ikke skulle ruste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 mye fint her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Et par av min 525 på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Nydelig bil bue! Flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Rød e34 ER kult! Orginal eller med m5 styling. Uansett, det ER kult : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå