Erik89 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hei! Bare lurte på hva folk anbefaller av disse to. Må ta en av dem før vinteren og saltet slipper til.. Er det noen som vet om noen som driver med olje "spraying" i Skiens området? Helst da med tlf. og adresse, ikke bare et "ja, men vet ikke navn og tlf" Mvh. Erik : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 ikke det nei..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 oljebehandling er sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hvordan olje blir brukt som regel? kan man pensle det på eller sprlyte det på? tenkte litt på dette før vinteren jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Understelllsbehandling fra Biltema. Fåes både på vanlig boks og luftkompressor. Bruk denne gjerne også inni dører, kanaler. Kjøp samtidig hulromsbeskyttelse og sprav inni alle hullrom ved panser etc etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 hvordan olje blir brukt som regel? kan man pensle det på eller sprlyte det på? tenkte litt på dette før vinteren jeg også Vet ikke hva oljen heter, men alle bilrekvisitta sjapper vet hva den heter sikkert. Det enkleste er å sprøyte det på ville jeg tro ja. Selv så setter jeg bort jobben, koster 500kr ca der jeg får det gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Vet at det var noen oppe på bølehøgda (eller hva det heter) som drev med oljebehandling. Husker ikke navnet, men husker bare et himla stort skilt langs veien når jeg kjørte bortover der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 tectyl er det på de fleste biler, hvis ikke, så er tectyl, og deretter oljebehandling bra. Fordi da får olja noe å "feste" seg i. Du kan bruke det meste, spillolje, owatrol feks. Jeg mener at sprøyting er best, da du da får olja på alle steder, og inni kriker og kroker:) Lykke til;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Tectyl er greit på nye biler og om gammel tectyl blir fjernet først om du skal legge på ny. Gjør du ikke det så er det meget stor sjans for at du får fukt og annen drit mellom tectyl og gulv. Da ruster det på innsiden av tectylen uten at du merker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 jepp. derfor jeg mener at ett strøk tectyl er nok, for så å kjøre olje for resten:) Btw, så er det et helvette å skrape bilen rein for tectyl. Nettopp gjort det på 02'n min. Har vel tatt ca 2 døgn:P Men nok OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Takk. Bilen har ikke vært tektyl eller oljebehandlet enda, blei importert i sommer. Så må få gjort det asap. Prøver å finne ut av hvem som driver med oljebehandling i Skiens området. Hva må jeg passe på at de gjør? skal de vaske under bilen først eller er dette mitt ansvar? :s Er det garanti på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg kjøpte tektyl i stad! Fikk anbefalt hammermann, den skulle være veldig bra! Da bare pensler du på, jeg synes det er best, blir mer nøye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Holder på med detta sjøl nå og bruker sånn pistol til trykkluft fra biltema og det middelet som skal sprayes inn i hull under bilen osv. og det som skal på flatene. Funka bra på det som skulle inn i hulerom og sånt, men det som skulle på flatene var så tjukt at det funka dårlig med med den pistolen. Brukte noe annet til hjulbua nå som var til og "male" på fra valvoline som vi hadde liggende og det gikk mye fortere i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå