hamansen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Endelig..... er man "Kommet igang" sånn smått.. Skal nå spyles/rengjøres i hjulhusene og under, så er det inn i ny-garasjen for demontering av understellet i første omgang... Står slik for øyeblikket:) Her er forøvrig en del av grunnen til at bakplata skal byttes ut...
hamansen Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Etter ei lita økt, så er bakstillinga tatt ned.. Skal ut å ta forstillinga nå straks:) Henta pakke i posten på fredag; justerbart senkesett..wiii:)
hamansen Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Har vaska begge hjulbuer på høyre side, og sprayet 3 strøk med understellsmasse på begge.. Bak, etter vask.. Etter "tectylering".. Foran, etter vask.. Etter "tectylering".. Traversen bak..ikke rart bilen spiste motorfester, og at bilen var ræva å kjøre litt hardt med.. 2 av 4 bolter holdt diffen på plass..som bildet viser, har bakre festet på høyre side revna, og i motsatt hjørne er hullet blitt ovalt.. Ny travers skal nok skaffes ja
hamansen Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Da er lakk til motorrommet bestilt fra Ødegård lakk, Nice
hamansen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Etter litt kosetid på ebay, så er powerflex til bakstilling og diff bestillt Håper på julebonus fra jobb i år, så jeg får bestillt ny bakplate, bakskjerm og frontplate Bærebroer foran og bak er slipa, grunna og lakkert, og er klar til montering når de nye foringene kommer.. Fant et klistermerke jeg bare måtte ha bestillte 4
hamansen Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Slik står den pr.idag.. Har fjernet div. braketter i motorrom, som ikke vil bli brukt med m50 maskin i.. slipa ned, å spaklet Blir mye cleanere under huven nå Idag er diffen rengjort, delt, og fått seg et lag med rust-eater, imorgen skal den grunnes å lakkeres. Hvilken olje er best egnet å bruke på diffen?
316 Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Flott prosjekt, ser ut til å bli bra! Artig med cab, går vel bra med M50 og kan jeg tenke meg!
hamansen Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Flott prosjekt, ser ut til å bli bra! Artig med cab, går vel bra med M50 og kan jeg tenke meg! Takk for det Cab er skøy det, og tror d vil funke greit med m50
hamansen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Fått et par pakker denne uka.... Bremseslanger foran, og powerflex til Diff og Travers, har allerede camber-kit foringer til bruene bak, så nå er alt nytt her er maskineriet kommet seg i bukken.. Skal demonteres, toppen planes, og pakninger skal skiftes. Topp og blokk skal lakkeres++ Diffen ferdig grunnet.. Venter på pakning til lokket. Diffen skal lakkes sort, og lokket sølv.. Hvaslags olje anbefales til diffen??? Stemningsbilde fra igår kveld
hamansen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Det var da faaaaaen så lite tilbakemeldinger her da Ikke ris engang?
Glema Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Har ikke sett denna tråden din før nå. Å at alle liker bilder har du helt rett i
hamansen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Har ikke sett denna tråden din før nå. Å at alle liker bilder har du helt rett i Vært stille lenge så Hehe, bilder er GULL!
Oyoy Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Se dær ja likså du peller bilen i molekyler Blir vel et behageli sluttresultat vil æ tru
hamansen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Se dær ja likså du peller bilen i molekyler Blir vel et behageli sluttresultat vil æ tru Håper da det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå