Termy Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Da fikk jeg endelig hentet ny BMW i dag, og er strålende fornøyd! Bilen er en 2007 modell 320i(M) Cabriolet med alt ekstrautstyr, bortsett ifra navigasjon. Kilometerstand: 23 000 Eksteriør -Safirsort metallic Felger -Sommer - 18" -Vinter - 17" Interiør -Datokaskinn sattlebrun -Gulvmatter i velour -Innstigningslister BMW individual -Korsryggsstøtte foran -Kupevarmer -Oppvarmbare forseter -Vindskjerm -Klimafrontrute -Interiørlister i sort høyglans Ekstrautstyr Dynamic -Adaptive kjørelys -Comfor Access -Sportsseter Comfor -BMW Radio Proffesional -PDC bak -Cruise control -Klimaautomatikk -Lyspakke -Skyvbart midtarmlene foran -Oppbevaringspakke -Regnsensor M Sportspakke -Chrome line exteriør -M sportsfjering -M sportsratt i skinn Diverse -Alarm -Auto start\stop -Lyspakke -USB-/Audiogrensesnitt -HiFi System proffesional -Mobiltelefon med bluetooth-grensesnitt Bilder fra forhandler: Ny eksos ble montert den 14.04-10. Godguttene kan å parkere før go-kart-kjøring! Påmontert frontleppe og spoiler den 30.05-10. Lakkforsegling, glassrutebehandling (Thoughguard) og impregnering av skinnseter den 04.06-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Gratulerer med ny bil! og en nyydelig en og <3 Er det lov å spørre hvor mye du måtte punge ut eller vil du holde det hemmelig? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Takk! Det var dyrt, men det skal koste! Den har forresten kun rullet snart 23 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Nydelig bil Min ble plutselig gammel nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Takk takk! Ikke gammel, men mindre ny? Fikk noe tips ifra forhandleren om å bytte ut grillen med en i chrome, og skifte emblater til carbon-emblater, men aner ikke om dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 krom grillen er jeg også usikker på, men carbon emblemer tror jeg kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Grattis med herlig bil. Nå er det bare å vente på sol og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nydelig bil med herlig fargekombo! Ville spandert på den en liten senking og noen større felger, det hadde den fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gratulerer så mye med ny bil. Hadde nok ikkje selv valg slik interiør farge, men litt gøy å se noe anna enn svart skinn også. Syns det passet bra eg på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Grattis med ny flott bil! Enig med at det er litt tøft å se noe annet ann alt det "vanlige" intriøret:) Pent:D Men, også enig i litt senk og større felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gratulerer med en meget flott e93, synes fargekomboen var riktig så fin. Og krom grill (slik som på 6 syl modellene) vil se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Takk! Det blir vel først skifting av emblater. Jeg tror ikke det blir skifting til større felger med det første, på grunn av at begge settene med dekk er så og si ubrukte : - ) 18" sommer, 17" vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Oppdatert med informasjon og nye høstbilder (innlegg #1). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Flott bil! Synd å måtte vente et halvt år med å ha glede av den men... Jeg bemerket meg at det stod "M-aerodynamikkpakke" i utstyrslisten. Hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Flott bil! Synd å måtte vente et halvt år med å ha glede av den men...Jeg bemerket meg at det stod "M-aerodynamikkpakke" i utstyrslisten. Hvor er den? Takk! Beklager, jeg hadde papirene i bilen, og hentet data direkte ut ifra bmw.no. Selvfølgelig skal ikke M-aerodynamikkpakke være med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå