Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Sverige: Polen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg ønsker ikke slik kjøring i hvertfall. Bare tullkjøring og burning. Synes vel kanskje det var kult når jeg var yngre, men nå ønsker jeg meg heller en landevei fri for biler og bånn gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det man har baner og lukkede områder til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg ønsker ikke slik kjøring i hvertfall. Bare tullkjøring og burning. Synes vel kanskje det var kult når jeg var yngre, men nå ønsker jeg meg heller en landevei fri for biler og bånn gass begynt å dra på årene CS? man blir aldri for gammel til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kjempegøy til noen mister kontrollen og flater en barnevogn...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kjempegøy til noen mister kontrollen og flater en barnevogn...... Ofte du går med barnevogn på motorveien eller? Ikke rart Norge er kjedeligste landet å bo i, når alle er så a4. Det går faktisk an å være seriøs OG gæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 I norge så finner du mye rart langs veiene, å filmene viste og herjing inne i byen der det er nok folk og treffe på. På et lukket ommråde derimot er d knallgøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Schikkeli kult ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 vi gærne får flytte ut av norge tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 vi gærne får flytte ut av norge tror jeg Feel free!! Jeg er verken gammel eller spesiellt lovlydig, men det jeg såg ble for dumt spør du meg (skal være sagt et jeg gadd bare se første filmen). Men men, vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Jeg ønsker ikke slik kjøring i hvertfall. Bare tullkjøring og burning. Synes vel kanskje det var kult når jeg var yngre, men nå ønsker jeg meg heller en landevei fri for biler og bånn gass begynt å dra på årene CS? man blir aldri for gammel til slikt. Tro det eller ei, men de fleste blir faktisk mer ansvarlige med årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Blir bare for dumt...greit nok med de som herjer på øde park.plasser,men midt inne i byer blir som sagt bare for dumt Viss dette er et Norge du vil ha er eg glad eg bor "på landet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Tøft å se på inne i sentrum der(film nr.1), men absolutt dumdristig og lite gjennomtenkt. Derimot et lite pull på 4-felts motorvei når de har sperra av såpass solid og ulovlig som de har gjort der(film nr.2), det er bare gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Eh, nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå