Just-turbodiesel Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 Mens så har du fortsatt en stor andel fattige i forhold til den lille mellomklassen og de rike(7-8 millioner millionærer med millioner i zloty som igjen er 2.08nkr i 2007) av en total befolkning på ca 38 millioner. Jeg tviler ikke på at Polen har en mer positiv og sunnere utvikling enn Norge, men er det riktig at over 20% av befolkningen er millionærer (2mill + )? Dvs at folk med over 1mill nkr snakker vi kanskje 30-40% av befolkningen. Burde kanskje sjekke tallene dine en gang til, for det høres pussig ut. det er det kjente tallet i hvertfall for min del(helt ærlig så syns jeg også det høres mye ut, men det er ikke det som er poenget her), disse holder til i de største byene selvsagt, men du glemmer en vesentlig ting, det er så og si ingen middelklasse i Polen, så mens rikingene trekker "pengesekken" rett til vers, så trekker fortsatt majoriteten som er fattige alt ned i igjen..om jeg ikke har regnet kjempefeil så skal det være på noe rundt 30% ja.. det er disse tallene en statsautorisert revisor der nede vi er i kontakt med har hørt/sett eller tilsvarende. Er dessverre ikke 100% sikker, men det er i hvertfall mange rike, så slike biler som på filmene er hverdagskost for min del der nede.. var der nå sist forrige helg og da var jeg der 2 dager, da spotta jeg KUN fra balkongen: 3-4 skyline r35, haugevis av imprezaer/lancere som er veldig populære i likhet med nye mustang gt, m5/m6/m3, så også en shelby gt 500 av den nye typen i tillegg til vanlige bærumsbiler som SUV'r. I tillegg en E38 alpina(hvilken motor er det i disse, hørte v8'r i den i hvertfall) som er så perfekt at jeg ikke har ord, skal ta bilde neste gang, da den holder til å samme blokk og parkerer utenfor.
code13 Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 The Fast & the Furious kultur. Meget pene biler, men - kan ikke disse holde seg på bane da? Der de får teste mot hverandre maks ut, og ikke setter andre i fare? Jada jada, jeg vet jeg er kjedelig.
noekult Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 The Fast & the Furious kultur. Meget pene biler, men - kan ikke disse holde seg på bane da? Der de får teste mot hverandre maks ut, og ikke setter andre i fare? Jada jada, jeg vet jeg er kjedelig. Det kommer med aldern. Noen hestekreft sprinter på motorveien med klar strekke og sikt har jeg ingenting i mot, men i byområder er det så mye man absolutt ikke har kontroll eller oversikt over...
CrZyWiz Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Idiotkjøring, er ikke annet å si. Å prøve å rettferdigjøre slik kjøring blant uskyldige folk er like idiotisk som kjøringen. Det har ingenting med å være kjedelig, men faktisk ha sunn fornuft og ha alle skruene på plass i toppetasjen. Kjøre litt fort når forholdene tillater det er helt greit, men dette er idioti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå