jimc Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Trenger snart vinterhjul til min kommende X1.. (225.40.18 / ET 30) Hvor får jeg feks tak i Y-design (X5/X6) felgene i replica? Noen i Norge? Tips til nettside i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det er vel 225/45/18. Hva med orginal felger, for dyrt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det er vel 225/45/18. Hva med orginal felger, for dyrt eller? Nei, kommer orginalt med 225/40/18 foran og 255/40/18 bak.. Har bestilt 18" Y-design felgene orginalt fra fabrikk, men har lyst på de eller lignende felger (X6?) på vinter.. Orginalt er svindyrt, mildt sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Når det er 255/40/18 bak, så har du 225/45/18 foran, du har sikkert bestilt style 322 felgene. Ser flotte ut de. Når det gjelder rep av X6 felger, har jeg ikke sett de ennå, men det kan godt være at det finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 GODT at jeg ikke har bestilt opp vinterdekk enda, sjekka X1 katalogen nå og det er 225/45/18 foran. Du hadde helt riktig Har funnet endel replica av både X6 og X5 felgene på ebay i USA, men dessverre kun i 20"! Er det noen andre som har et GODT forslag på hva som kan se PENT (Og clean) ut på en X1? OEM felger som kanskje finnes i replica Bilen er Marrakesch Brun, X-line og mørke ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Trenger snart vinterhjul til min kommende X1.. (225.40.18 / ET 30) Hvor får jeg feks tak i Y-design (X5/X6) felgene i replica? Noen i Norge? Tips til nettside i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Litt OT, men må bare få gratulere deg med ny bil Står en med samme farge utenfor Bavaria i Molde nå, som jeg var og mysa litt på i dag. ( Oyster/sort nevadaskinn med dekorstripe ) Skikkelig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Du har ikke vurdert å kjøpe 20" på sommeren da jimc? Var på premiere av X1 (selvom jeg så den for 1,5 uke siden) og F07 5 serie GT.. X1 så meget, meget bra ut.. Vurderer faktisk å bestille en slik en 2010 X1 xDrive20d, men det er ventet en levering Mars/April 2010 så da frister kanskje F10 5 serie eller E70 X5 3,0d mer.. Ellers må jeg jo tilføye at GT'en var griselekker, spesielt interiøret.. Elektrisk nedfellbare bakseter var jo en cool ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 GODT at jeg ikke har bestilt opp vinterdekk enda, sjekka X1 katalogen nå og det er 225/45/18 foran. Du hadde helt riktig Har funnet endel replica av både X6 og X5 felgene på ebay i USA, men dessverre kun i 20"! Er det noen andre som har et GODT forslag på hva som kan se PENT (Og clean) ut på en X1? OEM felger som kanskje finnes i replica Bilen er Marrakesch Brun, X-line og mørke ruter. Hva med disse, CMS C8, 8x18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Litt OT, men må bare få gratulere deg med ny bil Står en med samme farge utenfor Bavaria i Molde nå, som jeg var og mysa litt på i dag. ( Oyster/sort nevadaskinn med dekorstripe ) Skikkelig fin bil Takker Du har ikke vurdert å kjøpe 20" på sommeren da jimc? Var på premiere av X1 (selvom jeg så den for 1,5 uke siden) og F07 5 serie GT.. X1 så meget, meget bra ut.. Vurderer faktisk å bestille en slik en 2010 X1 xDrive20d, men det er ventet en levering Mars/April 2010 så da frister kanskje F10 5 serie eller E70 X5 3,0d mer.. Ellers må jeg jo tilføye at GT'en var griselekker, spesielt interiøret.. Elektrisk nedfellbare bakseter var jo en cool ting.. Var selv på premieren på Fornebu igår, GT`en var griselekker ja! Synd X1 ikke har de nye "xenon-led" angeleyes slik som GT`en og 7-serien.. Tror nok ikke det blir 20", spørsmålet er jo hvor lenge jeg har denne bilen og om jeg i det hele tatt får kjørt på sommerhjula før jeg selger bilen igjen for å handle nye 5-serien.. GODT at jeg ikke har bestilt opp vinterdekk enda, sjekka X1 katalogen nå og det er 225/45/18 foran. Du hadde helt riktig Har funnet endel replica av både X6 og X5 felgene på ebay i USA, men dessverre kun i 20"! Er det noen andre som har et GODT forslag på hva som kan se PENT (Og clean) ut på en X1? OEM felger som kanskje finnes i replica Bilen er Marrakesch Brun, X-line og mørke ruter. Hva med disse, CMS C8, 8x18 Hmm.. Takk for forslaget, da er vel disse litt kulere? 8.5x18 fra VMR wheels.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hva sier folket til denne felgen (Nye 7-serie felgen) i 8.5x18 på X1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå